Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde uttak idag, glemte helt å spørre om når jeg skulle begynne på progestan, fikk heller ikke noe med meg. Ble nå plutselig usikker om en begynner på dette FØR innsett ??? Eller starter enn opp rett etter?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Donor hadde uttak i dag, og jeg begynte på Progesteron i går. Dette er i Finland. I Spania og i Riga begynte jeg på Progesteron dagen før innsetting, så dette varierer nok litt. Ring klinikken du tilhører i morgen og spør:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Du begynner på progesteron etter uttak ) Bare pass på at den dagen du skal til innsetting setter du ikke morgendosen før etter innsettingen. Lykke til Gitte !
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skal sette morgendosen med Progesteron også på innsettingsdagen:) Er dette annerledes siden jeg er i utlandet, kanskje??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Både på st.olav og på Hausken vil de du skal vente med morgendosen til etter innsetting,så de slipper å vaske den bort og du ikke likevel få full nytte av den....
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ble litt nervøs nå, men snakket med klinikken, jeg skulle ikke begynne på progesteron før ETTER innsett. Så da stoler jeg på at de vet hva de gjør.. Men merkelig at det er så forskjellige rutiner på dette fra klinikk til klinikk. Men det er vel gjerne forskjell fra person til person også..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå