Gå til innhold

Til februar-mammaer med barn i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere av dere som er gravide igjen. Jeg fikk også barn i februar, og er ikke helt klar for én til med det første. Uansett, gratulerer så mye til dere alle! Spreke er dere ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk tertilus!

Hadde det ikke vært for at snuppa har vært ett englebarn, så hadde ikke vi vært klare heller. Men hun er en drøm, og da føler vi oss klare. Dette blir spennende og ikke minst slitsomt i begynnelsen. Men vi gleder oss.

Skrevet

Veldig spreke. Var innom ett annet forum, der var det ei som fikk ett barn i Januar, som fikk ett nytt barn nå her om dagen.. Slå den à!!!

Skrevet

Takk takk tertilus.

Jonas er rett over 8 måneder nå, altså født i februar og jeg har en ny i magen. Vi har villet ha 2 tette, siden vi bare skal ha 2 barn. Da er vi ferdige med småbarnsperioden på kort tid, dog veldig stress... Sprek har jeg ikke tenkt på, men takk for komplimentet!!

Skrevet

Takk for det Tertilus:-)

Den nye babyen i magen kom jo som en bombe her da, men det var en svært gledelig overraskelse!!

Vi gleder oss kjempe, selv om det ikke har gått helt opp for oss enda...

Skrevet

Dere er knalltøffe!! Tanken på en til har ikke streifet meg enda. Men begynner jo å dra på årene, så så altfor lenge kan vi nok ikke drøye;o) Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...