tertilus Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ser det er flere av dere som er gravide igjen. Jeg fikk også barn i februar, og er ikke helt klar for én til med det første. Uansett, gratulerer så mye til dere alle! Spreke er dere
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Takk tertilus! Hadde det ikke vært for at snuppa har vært ett englebarn, så hadde ikke vi vært klare heller. Men hun er en drøm, og da føler vi oss klare. Dette blir spennende og ikke minst slitsomt i begynnelsen. Men vi gleder oss.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Veldig spreke. Var innom ett annet forum, der var det ei som fikk ett barn i Januar, som fikk ett nytt barn nå her om dagen.. Slå den à!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Takk takk tertilus. Jonas er rett over 8 måneder nå, altså født i februar og jeg har en ny i magen. Vi har villet ha 2 tette, siden vi bare skal ha 2 barn. Da er vi ferdige med småbarnsperioden på kort tid, dog veldig stress... Sprek har jeg ikke tenkt på, men takk for komplimentet!!
Sunniva78 har to små Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Takk for det Tertilus:-) Den nye babyen i magen kom jo som en bombe her da, men det var en svært gledelig overraskelse!! Vi gleder oss kjempe, selv om det ikke har gått helt opp for oss enda...
UpsyDaisy Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Dere er knalltøffe!! Tanken på en til har ikke streifet meg enda. Men begynner jo å dra på årene, så så altfor lenge kan vi nok ikke drøye;o) Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå