Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, det gjer eg om dagen. Etter ein UL (11+5)for å sjekke heilt andre ting vart det oppdaga nakkefold på mellom 4 og 5 mm for ei veke sidan. Dagen etter var det morkakeprøve på Riksen før ventetida begynte. Det er lange dagar. Etter ei nervepirrande veke fekk eg hurtigsvara, og den lille i magen min har ikkje trisomi 13, 18 eller 21. Vart sjølvsagt veldig glad og letta over svara så langt. No venter vi på fullstendig kromosomanalyse og seinare skal det takast nøye UL av hjartet, fordi stor nakkefold også kan tyde på hjartefeil. Skumle dagar synes eg, nesten så eg ikkje er gravid, men venter på å ta testen. Er det andre som har venta som har hjelpande tankar å kome med. Nokon som veit "kva" dei kan finne. Det finnast jo over 100 feil det kan vere med kromosoma, men dei er jo sjeldne. Angåande hjartefeil, er det nokon som veit noko om det er bestemte typar hjertefeil som viser seg med stor nakkefold? Godt berre å lufte tankane litt i grunn Har to, håper på tre...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Vi er i samme sko.. Jeg har to håper på tre og venter på prøvesvar. Etter det jeg forsto på samtalen jeg hadde på med.gen. tek på Ullevål for noen år siden, finnes det mange forskjellige kromomsomavvik, med varierende betydning. Til og med enkelte typer adhd kunne man se på genene. Men jeg er ingen ekspret på dette med kromosomer. Det er en genfeil de ser etter hos meg. Ventedagene er litt lange, ja. Går bare å venter på morgendagen, og litt synd. Man skal jo liksom gripe dagen, og nyte hver eneste dag. Det er bare litt vanskelig akkurat nå.. Krysser fingrene for oss begge.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for svar. Godt å lufte litt på eit forum der mange kjenner følelen. Du minner meg forresten litt om ei dame i terminklubben min på eit anna forum Kan jo vere den same? eller ei anna med lik historie. Det er i grunn ikkje så farleg. Dagane går iallefall, og vi er nærare eit forhåpentlegvis eit positivt svar begge to Har to, håper på tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå