Meg og Lillemor Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er litt plaget med noe som minner om kramper eller rykninger/stikninger i underlivet som kan kjennes ut til at stammer fra litt "hurlumhei" og uroligheter nederst i magen... Kan minne om at barnet styrer mye der inne og dette munner ut i underlivet mitt.. Skikkeli ekkelt.. :-S Noen med samme erfaring...?? Blir litt bekymret.. Ikkje direkte vondt, men svært ekkelt.. Litt vanskeli å forklare akkurat hvordan det er, men.. Er i dag 30+5
VenterAdrian Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 det er HEEELT normalt..det er bekken som "vider" seg ut,og gjør plass.. Du kan også komme til å høre "kneppelyder". kan virke litt skummelt,men det er ingenting å bekymre seg over...detter er bra! da er ting som det skal... Lykke til videre da!
Meg og Lillemor Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 åh.. tusen takk! ) Dette letta meg litt nå altså! Kjennes veldig rart ut.. Rykker skikkeli til av og til der nede... kjennes også av og til ut til at jeg skal "lekke" litt..
VenterAdrian Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jo takk... er 36+4 her... føler han "krafser" plass nedover...kan tro jeg lurte... første gang for meg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå