Gå til innhold

Da var det på an igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det visst en liten spire i magen. Hadde ikke trua på det, og har tatt flere tester før, men jeg satt i sofaen ikveld og var litt kvalm. Så jeg tok en test, og jaggu var den ikke positiv...

Litt sjokkert, men det er jo det vi har ønsket.

Har alltid hatt lyst på tette, så det blir en utfordring.

Bare en liten gledesspreder i fra meg.

Skrevet

Snuppa er 9 mnd nå, vet ikke hvor langt på vei jeg er, men regner ca 4 uker. Så da blir det 17 mnd imellom. Helt passe.

Skrevet

Gratulerer så mye da! Og velkommen etter, er på an igjen her også- så endret nicket til rugekasse idag.

Hvor langt mellom? her blir det 15-16 månder. Kan ikke regne termin selv da jeg ikke aner når sist mens bynte....

Skrevet

Sånn, da har jeg endret nicket mitt og. De blir nok like tette som dine. Skal ringe legen imorgen og be om tidlig ul, siden jeg ikke vet hvor langt på vei vi er.

Skrevet

Wow gratulerer. Jeg blir alltid fasinert av de som blir gravide igjen så kjapt. Tror ikke det hadde vært noe for meg. Men sikkert veldig greit å bli ferdig med småbarnstiden tidlig. Lykke til, håper formen er bra.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Sitter her selv helt utslitt nå etter husvask og barnestell :) Har ei jente på 19 mnd og en liten gutt på 5 uker!! Det blir en utfordring, det kan jeg love deg, men du vil få igjen for det når de blir større :) Sitter jeg iallfall og håper veldig på :)

Skrevet

Takk alle sammen.

Ja jeg forventer at det blir slitsomt, men så moro når de vokser opp sammen.

Har begynt og bli kvalm, det var derfor jeg tok testen, men håper ikke jeg blir dårligere. Var fin med snuppa. Tiden for vise.

Skrevet

Hei!

gratulerer så mye!

Vi og ønsker oss to tette hvis vi får det til da :)

Hvis noen vet så lurte jeg på en ting,jeg fullammer fortsatt(7mnd),men har ikke fått tilbake mensen enda, er det da prevensjon i seg selv eller kan jeg bli gravid likevel?

Lykke til med de nye spirene:)

Skrevet

Jeg slutta og amme da snuppa var 7 mnd, og har ikke gått på noen siden. Har heller ikke fått mensen tilbake, så lurer veldig på når den skulle ha komt hvis vi ikke var blitt gravide.

Er ganske sikker på at siden du fortsatt fullammer, altså at h*n ikke får fast føde itillegg, så skal det være prevensjon nok, men man kan jo aldri være 100% sikker.

Skrevet

Gratulerer så mye! =)

Vil også ha en til...

Skrevet

Gratulerer så mye! Ha veldig lyst på en til vi!Har du noe gode råd?

Skrevet

Amming er IKKE prevansjon. Du kan fint bli gravid uten å få mensen igjen, mange eksemplarer på det:)

Skrevet

Gratulerer til alle!! Ønsker dere et sunt og friskt og raskt svangerskap!

Var syk i forrige uke og fikk flash back fra morgenkvalmen ... uuuugggghhhh og æsj og fy! Hadde mer enn nok med meg selv når den pågikk ...

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :) Å all ære til alle dere som vil ha/har to tette! Sier som mamman til lillegutt at det hadde nok ikke vært noe for meg/oss! Men er jo som de fleste sier her at det blir slitsomt i begynnelsen også veldig moro når de blir eldre! Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer, og velkommen etter:-)

Så morro da!

Vi har noen travle men artige år foran oss:-)

Skrevet

Takk igjen alle sammen.

Ja vi gleder oss masse. Har vel egentlig ikke sunket inn enda. Skal til legen på mandag og få det "bekreftet". Sambo vil ikke feire før han har hørt det fra legen. Søte han..

Og kanskje vi får en tidlig ul, siden jeg ikke fikk mensen tilbake før den ble positiv igjen.

Skrevet

Gratulerer så masse, så utrolig gøy og koselig da.

Håper du får et fint svangerskap

Skrevet

Mamma til Daniel A.

Har ikke noen gode råd. Men vi har ikke brukt prevensjon siden snuppa ble født, og har bare tatt det som det kommer. Tenkte som så at, blir vi gravide, så ok. Det viktigste er vel ikke og tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...