Gå til innhold

Noen tvillinggravide som ikke har opplevd kvalme?

Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare kommentere her... selv om du spør etter tv-gravide som ikke har vært kvalme.. Jeg har ikke hørt om mange! Det er jo et typisk kjennetegn på tv-graviditet at man får dobbelt opp også av kvalme. Jeg tror jeg hadde 5 ganger opp :-) Men - spydde aldri!

Var kvalm og måtte spise SÆRS ofte frem til barna i magen tok så stor plass at jeg følte meg konstant mett og glemte spise... Det var minst like ille - havna på sykehuset 2 ganger da formen ble særdeles dårlig..

Nei - takke meg til.. hadde ikke premien i det å få 2 barn vært så stor hadde jeg sett mørkere på å gå tv-gravid. (men hadde nok ikke gjort det en gang til - 4 barn får være nok!)

Annonse

Jeg er ikke kommet lengre enn 7, 5 uker men er ikke kvalm og har minimalt med symptomer. Bare litt ømme bryst og litt murring om kvelden når jeg legger meg.

Har sett to hjerter slå, og alt skal være i orden, så jeg tror jo at det er fullt mulig.

Har også hørt at man ikke blir kvalm, dersom man er av den typen som ikke blir båt/bil-kvalm, og det er jeg.. så kanskje det er noe i det??

• 2 måneder senere...

Annonse

Fikk tvillinger i 7 mars,snart 1 år sia.Va ikkje kvalm en einaste dag.Va fresk og fin heilt fram tel fødseln en dag over termin(blei satt igang).Ser jo at æg va utrulig heldig som ikkje hadde noen plaga.Huske at æg va så redd før at det sko feile dæm nokka sia æg va i så god form(syke tanka)Fikk to flotte freske og utrulig snille unga.

Jeg var heller ikke kvalm i det hele tatt!!! Ikke var jeg spesielt trøtt heller, noe jeg slet med da jeg ventet nr.1. Dette var IVF så vi målte hcg til 130 dag 14, noe som er lavt - eller gjennomsnittelig når man venter en. Likevel! 2 ble det - verdens deiligste gutt og jente som nå er 1,5 år.

Så alle variasjoner finnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...