Gå til innhold

Noen gravide 17-åringer som kjeder seg? :)

apriljente91

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som er 17 år eller rundt der iværtfall som vil snakke om erfaringer,navn,termin,økonomi - Alt egentlig ;P Jeg føler egentlig at det ikke er spessielt mange i min alder som får barn,(derfor har jeg ikke spessielt mange å snakke med) så jeg kunne egentlig bare tenke meg å snakke med noen om alt som har med barn og savangerskap og gjøre. Håper dere skriver litt :)

Fortsetter under...

Kan skrive eg:)

eg er 17 år og er fra stavanger:) er sammen med barnefaren på 18 og vi har vert sammen i 3 år :) , eg er 23+2 uker på vei med min lille gutt:)

har termin 26. februar 09 :D Vi gleder oss veldi mye <3

Annonse

Hei jeg er ikke gravid men har en liten en som nærmer seg 11 mnd (tenk snart 1 år!!). Jeg blir 17 (endelig) neste mnd. Jeg holder på å flutte ut hjemmefra var å såg på en leilighet i går som jeg virkelig håper jed får=D

Jeg er ikke sammen med barnefaren og har ingenting med han å gjør, så jeg er total alenemor hehe:) Bor foresten i stavanger eg åg:p

jeeeg :))

er 17 år, har egentlig termin 12 feb. men skal på ny ul for jordmor er ganske så sikker på at jeg er enda lenger på vei :D

men det har jeg trodd hele tiden.. for jeg fikk aldri UL terminen til å stemme :P

er sammen med barnefar som er 19 :)

er alti kjekt å snakke med andre på samme alder som er gravide :)

msn someone?

[email protected] ;D

Jeg er 17 år og fra Sandnes og forhåpentligvis ikke gravid mye lenger!! Har termin om 9 dager og får en liten gutt=) Gleder meg veldig og har endeig fått alt på plass. Har verdens beste foreldre som har pusst opp kjelleren til meg så jeg og mini skal bo i. =)

Snart mor! Noe som er veldig spennende og veldig skremmende på samme tid:P Men blir kjempegøy å få hilse på lillegutt=)

Skriver gjerne her jeg også;)

Er ikke gravid da, men har en sønn på 11 mnd (født 13.12.07) Jeg er 18 år, og var 17 da jeg fikk min lille gutt:) Er sammen med pappan på 19 men vi bor fortsatt ikke sammen siden begge er studenter. Jeg vil også helst snakke med andre som er gravid/har barn og utveksle erfaringer, har ikke så mange andre venner med barn så:P Send med en pm eller besøk meg på nettby - eksinaks

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...