Gå til innhold

Noen gravide 17-åringer som kjeder seg? :)

apriljente91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som er 17 år eller rundt der iværtfall som vil snakke om erfaringer,navn,termin,økonomi - Alt egentlig ;P Jeg føler egentlig at det ikke er spessielt mange i min alder som får barn,(derfor har jeg ikke spessielt mange å snakke med) så jeg kunne egentlig bare tenke meg å snakke med noen om alt som har med barn og savangerskap og gjøre. Håper dere skriver litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg gravid da, men jeg har en datter på 8 mnd vertfall :)

Skrevet

Kan skrive eg:)

eg er 17 år og er fra stavanger:) er sammen med barnefaren på 18 og vi har vert sammen i 3 år :) , eg er 23+2 uker på vei med min lille gutt:)

har termin 26. februar 09 :D Vi gleder oss veldi mye <3

Skrevet

jeg er 18 da og er gravid:)

men er ikke mange på min aldre heller hehe:P så vi kan godt bli bedre kjent og dele erfaringer:)

msn: [email protected]

Skrevet

Så koselig med svar da gitt :) Er 19 uker på vei å jeg skal på ultralyd i morgen,gleeder meg! Forhåpentligvis får vi vite om det er jente eller gutt ;P

Hva skal barna deres hete? Eller hva heter de? (Så det var noen som hadde fra før her :) )

Skrevet

Ultralyd er gøy :D tror sønnen vårs skal hete Cassander, hva suns du om det navne? er vist mange forsjellige meninger :P hehe

Hvordan gikk ul'en ? :D

Skrevet

Hei jeg er ikke gravid men har en liten en som nærmer seg 11 mnd (tenk snart 1 år!!). Jeg blir 17 (endelig) neste mnd. Jeg holder på å flutte ut hjemmefra var å såg på en leilighet i går som jeg virkelig håper jed får=D

Jeg er ikke sammen med barnefaren og har ingenting med han å gjør, så jeg er total alenemor hehe:) Bor foresten i stavanger eg åg:p

Skrevet

Håper du får leiligheten da! Hvordan har det gått å være alenemamma? :) Jeg vet om flere som har klart seg kjempe fint i værtfall,

Skrevet

jeeeg :))

er 17 år, har egentlig termin 12 feb. men skal på ny ul for jordmor er ganske så sikker på at jeg er enda lenger på vei :D

men det har jeg trodd hele tiden.. for jeg fikk aldri UL terminen til å stemme :P

er sammen med barnefar som er 19 :)

er alti kjekt å snakke med andre på samme alder som er gravide :)

msn someone?

[email protected] ;D

Skrevet

Jeg er 17 år og fra Sandnes og forhåpentligvis ikke gravid mye lenger!! Har termin om 9 dager og får en liten gutt=) Gleder meg veldig og har endeig fått alt på plass. Har verdens beste foreldre som har pusst opp kjelleren til meg så jeg og mini skal bo i. =)

Snart mor! Noe som er veldig spennende og veldig skremmende på samme tid:P Men blir kjempegøy å få hilse på lillegutt=)

Skrevet

Ååh,så koselig! Har du navn til lille gutten da? :D

Har alle funnet navn?

Jeg vil veldig gjerne ha kontakt med alle de som skriver:P Men,har ikke msn,pcn min vil ikke fungere da :S

Skrevet

Skriver gjerne her jeg også;)

Er ikke gravid da, men har en sønn på 11 mnd (født 13.12.07) Jeg er 18 år, og var 17 da jeg fikk min lille gutt:) Er sammen med pappan på 19 men vi bor fortsatt ikke sammen siden begge er studenter. Jeg vil også helst snakke med andre som er gravid/har barn og utveksle erfaringer, har ikke så mange andre venner med barn så:P Send med en pm eller besøk meg på nettby - eksinaks

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg er 17, gravid og har en datter på to år :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg 19, og ikke 17 da, men.

Jeg er 19 år, som sagt, har en datter på 7 mnd, og er gravid med nr. 2 som ventes å komme i mars 2009.

Sliter en god del med navn, men nå tror jeg endelig at jeg og BF har bestemt oss :P

Skrevet

jeg er 17, ognettopp funnet ut jeg er gravid.. fint å høre at det er andre 17 åringer her som kan prates med, hehe!

Skrevet

Jessica,Leana & Småen: ååh,så kos! Det gjør jo ingenting at du er 19 å ikke 17 da :P

Hva slags navn har dere tenkt på da?

Skrevet

Gratulerer castel ;)

Hvor langt er du på vei da? Bare prat ivei,jeg føler sterkt for å prate md andre jenter i min situasjon fortiden,hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...