Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så utrolig vakkert, og ikke mange som heter det, i grunn. Hva synes dere om navnet Vilja?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt sansen jeg, vet om ei festlig jente som heter det :) Men syns kanskje ikke det passer best i Oslo liksom, vet ikke helt om du skønner hva jeg mener.

Skrevet

Søtt, fint og stødig navn :)

Passer godt til storesøster også :)

Skrevet

Jeg synes også Ava og Vilja er litt koselig, samt fint at V'en går igjen.. Men vet ikke helt om det kan bli "mobbenavn"? "Vilja, får du ikke vilja di, eller?"..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Søsteren til en jeg gikk i klasse med på vgs het Vilja og første gang jeg hørte det synes jeg det var veldig fint. Aldri hørt noe om at hun har blitt mobbet, annet enn at klassevenninnen min ikke likte navnet til søsteren, hehe.

Skrevet

Jeg har fått litt mer sansen for Vilja nå enn jeg hadde før. Nei, altså, er jo veldig mye man kan bli "mobbet" eller ertet for når det gjelder navn, sånn sett kan du bli ertet for nesten hvilket som helst navn. Men er litt usikker på om Vilja står så fint til Ava, ikke at det egentlig betyr så mye.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, synes det er to ganske forskjellige navn. Hun jeg gikk i klasse med sitt navn står så absolutt ikke i stil til navnet Vilja heller - to vidt forskjellige navn - søsken er de nå uansett;)

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så opptatt av hvorvidt navnene matcher 200 % så lenge vi liker de. Er jo tross alt snakk om to ulike individer!

Skrevet

Får a vilja si a??

Neinei.. d er ikke no navn!!

Skrevet

Helt ok, syns igrunnen ikke at det passer så godt til Ava. Vida og Vilde er bedre.

Skrevet

Kjempefint! Sterkt og søtt på samme tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...