Madamina Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Vi skal til sjekk med vår pjokk snart. Han prater utydelig, har dårlig ånde og sikler som besatt. Har dessuten enorme raserianfall og blir veldig sliten og lei seg. Har dessuten begynt å våkne midt i natta og veldig tidlig på morgenen etter å alltid ha vært et sovedyr. Han er 29mnd og en skikkelig smarting, men nesten umulig å forstå hva han sier. Men han kan mange ord og sier 2-3 ords setninger innimellom. Dere som har lagt inn dren; ble barnet mindre frustrert? Er så spent på denne kontrollen. Må bare vente et par uker til.
dodi sin Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ikke helt svar på det du spør om men gutten vår oppførte seg sånn når han fikk to års jekslene, han var helt satt ut i den perioden. Har han fått to års jekslene?
Madamina Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, han fikk de siste jekslene for 4 måneder siden. Så nå kommer det ikke flere tenner på noen år.
sajam Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Sønnen min hjalp det veldig på, han begynte og prate mye bedre og sov endelig om nettene. Minste dattern min har det ikke hjulpet sånn veldig på enda. Det er ca 2mnd siden hun fikk det. Det eneste det har hjulpet på med henne, er alle ørebetennelsene.
Mamma-K Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Opplever noe av et samme her. Har hatt mye øreverk og trodde det var det som slo til igjen nå. Men ser ut til å være 2-års jeksler.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Eldstejenta vår, fikk lagt inn dren da hun var 3 år. Hun var veldig tidlig med språk, og snakket helt rent (både norsk, og svensk) da, men hun hørte omtrent ingenting på den tiden det ble bestemt at hun skulle ha dren. Og hun snorket som en kar =/ Det som var problemet hos henne, var at hun hadde polypper i nese/svelg, som gjorde at det ikke var god nok drenering av væske i det området, som førte til at det ble veldig tett, og det samlet seg da væske bak trommehinnen. Hun fikk fjernet polyppene, og satt inn dren, og hørselen var bra med en gang =) Vi merket stor forskjell på henne etterpå, for hun sov bedre, og hun hørte hva vi sa =)) Men vi merket ikke noe på ånden, og hun siklet ikke.. Det jeg tenker, når jeg leser innlegget ditt, er at han kanskje er svært tett, og at han har fått noen formfor inf i forbindelse med det, og at han sikler, fordi det er tett. Det kan vel kanskje også forklare raserianfallene?? Men det er godt at dere får det sjekket så snart som mulig. Høres ikke godt ut for han. Håper de kan hjelpe han snart, så blir nok humøret bedre =) Lykke til!
Dunderklumpen Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Sønnen til en venninde av meg ble helt bra over natten da han fikk satt inn dren.
pandabjørn Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Vi har det akkurat som deg og skal på kontroll på HS til onsdag så får vi se om vi må videre til spesialist, gutten våres kan ikke si noen setninger bare noen enkle ord, veldig frustrerende for oss...... og han er 2 år og 7 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå