Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 det kan da ikke gjøre noe? Det var så lang ventetid hos legen 1,5 mnd. det var jo bare å ta tak i tråden og presse og dra bittelitt så var den ute, ikke noe vondt eller ingen blødning.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, det ville jeg ikke ha gjort nei. Det er ikke alltide det bare er å prese og dra litt....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Nei sikkert ikke men på meg funka det:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Selv om det gikk fint ville jeg nok ha tatt en GU etterpå for en sjekk
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 ja jeg kommer til å ta den timen jeg fikk om 1,5 mnd for å sjekke, håper i grunn jeg er gravid innen den tid;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, det har jeg også gjort. Riktignok ved et uhell fordi jeg lette etter snora til tampongen jeg trodde jeg hadde glemt å ta ut (men det hadde jg visst gjort likevel). Litt omtåket da, etter en litt fuktig kveld ute på byen dagen før. Ikke gjorde det vondt heller, nei, å ta ut spiralen selv. Har faktisk heller ikke vært på noen GU etter at dette skjedde, tross en graviditet etterpå som nå er blitt ei datter på snart 1,5 år. (Har ikke hatt noen GU ved 6-ukers kontrollen etter fødsel heller, og siden jeg hater GU har jeg heller ikke etterlyst den).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå