phantomet Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Svinger innom for å takke Vannmamma og alle dere andre for hyggelig treff idag. Det var deilig å komme seg litt ut blant folk igjen, selv om jeg fikk litt "refs" fra enkelte( )... Takker for gode samtaler, deilig kake, kaffe og ikke minst innspill og erfarings-deling fra flere vedrørende tvillingene som bare "ligger til lading". Ettermiddagen gikk over enhver forventning, med henting av 2 og 4 åringen i barnehagen, kakao og kjeks kos vel hjemme, så tegning og prat ved kjøkkenbordet mens jeg laget middag, før det endelig ble tid for barne tv, stell av T&T og legging av dem, så kvelds for de "store" gutta, før kveldsstell, lesing og soving. Og under over alle undere...før klokken 19.30 sov alle fire guttene, og det ble tid for mammaen å ta seg en dusj, lage en kopp te og logge seg på her... Hurra! Bare litt over et døgn til phantom-mannen er tilbake i aksjon...så nå henger jeg i stroppen til dess. klem klem
bøllefrøene Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 takk for koselig treff! vannmamma: takk for herlig kake! vi må jo refse deg litt og phantomet.. du kan jo ikke være phantomet hele tiden.. må slappe av litt og.. godt at mannen din snart er tilbake! klemmer
gullklumpene_2008 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Slenger meg på og takker jeg også. Det var supert å treffe flere i samme båt og jeg er imponert over hvor flinke alle er! Jeg hadde sett for meg det kaoset, men man skulle ikke tro at alle hadde med seg to babyer hver. Helt fantastisk.
annie72 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 JA takk for i dag..takk for god kaffe og kake vannmamma:-) Snupp&Snupp gleder seg allerede til neste gang vi får andledning til å komme på treff. Det er egentlig ganske imponerende med 9-10 tvillingmamma`r..og jo da dobbelt med barn, er så stille at vi faktisk kan høre hva vi prater om :-) og til deg "phantomet"..du imponerer stort..stå på, men du må ta vare på deg selv oppi alt sammen!!!
* vannmamma * Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Fint å se deg igjen, Phantomet, og fint å høre om en fin ettermiddag. Når man bare forventer "det verste" har det en tendens til å bli overraskende bra... Veldig moro å få med nyrekrutterte også, gullklumpene_08. Nydelige unger! Håper vi ser deg igjen på treff.
moden mamma Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Må hive meg på her! Som alltid kjempekoselig, Trine skrev tidligere at vi kan risikere å bli venner av å treffes så ofte... Føler virkelig at det er stor fare for det ja! Til Phantomet - jeg forstår deg... at du kom på treff! Av og til trenger man å komme seg ut og lufte hode og kropp. Det kan nesten gjøre like godt som å "slappe av" hjemme (noe jeg mener er relativt vanskelig på dagtid med 2 små..) Koselig at du valgte å bruke energi på å være sammen med oss! Håper virkelig at dere alle får en grei natt og en god dag i morgen.. Gullklumpene_08, velkommen i gjengen! Håper du tar utfordringen min og blir med på julebordet vårt 20.11, Da starter nedtelling til neste treff.. håper at mange har skiftet dekk og kommer. ;-) (frst ufattelig t kaos det blir her sør når det faller 4 mm snø... alltid like fasinerende!!)
MarTo Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 Må bare føye meg i rekken av de som takker for hyggelig treff hos Vannmamma. Det er bare såååå hyggelig på treff. Jeg gleder meg mer og mer. Dessuten er det alltid noen tips å få fra de som er erfarne tvillingmødre. Vi har jo så mye felles. Jeg ble jo i tillegg hentet at phantomet da min mann lider av syken at bilen ikke skal ha vinterdekk på før snøen ligger. Dessuten ser bilen ikke ut med vinterdekk-felgene - helt utrolig... Neste treff er hos meg ... se annet innlegg
Thea-81 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil også si takk for hyggelig treff - er alltid et stort høydepunkt, dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå