MK73 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må si at jeg er helt rørt over alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått siden jeg la ut tråden om at jeg var blitt gravid. Tusen, tusen takk for dem. Mange utrolig fine ord fra fantastiske, flotte kvinner! Det er på grunn av alle dere at jeg bruker tid her inne! (Og det kommer nok til å fortsette en god stund - føler liksom at jeg hører til her mer enn på 1.tri.) Det er alle dere som hjelper, støtter, trøster, oppmuntrer, forklarer, utveksler informasjon og solskinnshistorier, deler gode og mindre gode dager - og får meg til å le også! Tusen takk for alt det. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at det snart blir tomt her inne ;-) - fordi alle blir gravide! Dere er gull verdt. Mona
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Skulle bare mangle :-) På den tiden jeg har vært inne på dette forumet har du vært den som har tatt deg tid til å svare på spørsmål, kommet med trøstende ord, forklaringer og støttende innlegg. Jeg må så at jeg unner deg av hele mitt hjerte at du endelig har lykkes. Så at du fortsatt henger med oss en stund til gleder meg! Klem - og sånne som deg er gull verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå