Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket ullundertøy kjøper dere? Og hvor?

Vi bor i utlandet og her er utvalget meget lite, skal til norge en tur i november og må handle med oss litt hjem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kjøpt janus sitt. er veldig fornøyd med det. selges f.eks på barnas hus og obs. har det sikkert mange andre steder også.

Skrevet

Vi er også fornøyd med Janus sitt. Når det hjelder strømpebukser i Ull liker jeg godt MP ( har på Fru Lyng/barnas hus).

Skrevet

Veldig fornøyd med Janus sitt. Det er tykt og sterkt. Jeg synes forøvrig at cubus sitt er ganske godt også som et litt tynnere alternativ, det er veldig mykt mot huden og kjennes ikke "ullete" ut.

Det er sikkert mye bedre med nøstebarnull og alt det der, men jeg synes faktisk det er viktig at ulla kan vakses i maskinen.

Skrevet

takk for svar folkens....

Har fått sett litt på nett siden sist..

tror jeg blir å gå for prinseull og litt fra devold...?!

Innvendinger?

Skrevet

jeg er kjempefornøyd med janus ullet. kan jo også kjøpe det på nettet. på krabaten.no

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve Janus sitt i år, men så fikk lillegutt et sett fra Troll i gave, og det var jo bare utrooolig deilig! Er jo som silke det! Så utrolig mykt og godt! Sammenligna med et par bodyer fra Cubus, og de var stive i forhold (de var jeg forøvrig superfornøyd med i fjor).

Jeg kommer nok uansett til å sjekke ut Cubus sitt (er veldig fornøyd med pysjen med bomull innerst og ull utenfor) og Janus sitt i tillegg. De har ikke så stort utvalg av Troll her i nærheten, bare body og stilongs, så kommer til å sjekke ut hele dresser fra noen andre. :)

Skrevet

er veldig fornøyd med janus sitt ull, å likte spessielt godt krinkelull heldress. har et par bodyer fra peanuts også men janus er desidert best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...