silje321 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 hei... noen her som har tenkt og lage julekalender til deres små? evt hva skal dere ha inni. sjønner jo at snuppa på 15mnd ikke sjønner noe av d, men bli koslig lell.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 ja jeg skal det. men har heller ikke funnet ut va jeg skal ha inni enda. håper mange svarer.
Suza Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 hei hei, mi er 12 mnd og tenkte å få et nytt bilde på veggen hver dag av en bokstav pluss et bilde til, men til neste år har jeg tenkt å ha den jeg gleder meg mest til da hun skjønner mer av det tenkte å ha en aktivitetskalender (de er enda så små at de ikke trenger sjokolade eller stæsj syn jeg da...) hvor hver dag inneholder bildet av en ny aktivitet som hele familien gjør sammen ( f eks. to kopper kakao= drikke kakao sammen til frokost, en snømann = ut å bygge snømann sammen...o.s.v)
-MtG- Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Lillegutt på 2 år skal få Sing Sang sangkortene i kalenderen sin. Så kan han åpne, se på bildet og vi kan synge sangen/sangene. Det blir ett eller to kort hver dag. Innimellom får han nok noe annet også. Tenke han skulle få dvd på søndagene. Mikkes jul og sånn, for de ønsker jeg meg:)
noLadyjustME Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg holder på å kjøpe til pakkekalender om dagen, og noen av tingene til nå er magneter med forskjellige figurer, sokker, et verktøysett som jeg har delt opp i flere pakker, tannkost+tannkrem med Ole Brumm, Badesvamp, sprettball bl.annet..ikke noe dyre ting..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 gutt på 21 mnd skal få noen biler og en duplopakke delt i flere pakker. han er glad i begge deler.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 hei det hadde jeg ikke tenkt på. men hørtes koslig ut:)
Alba44 Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Nesten ferdig med pakkekalenderen til sønnen min )) Koser meg veldig! Duplo-klosser, bøker, morsomme ballonger, div. dyr ++
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Snuppa vår er 13 måneder i desember og har en storebror på 5 1/2. Han får selvsagt adventskalender med pakker, så jeg hadde jo litt lyst til å lage til henne også, da.. Pappaen derimot synes det er noe stort tøv, men det har jeg ikke tenkt til å høre på, hehe Men hva skal vi ha i? Har ikke peiling. Dyttes herved oppover!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 snupa her e 15mnd siste november.. vi har kjøpt inn litt små ting, som tannkost,tannkrem, slike kluter som er pakket sammen å løser seg opp i vannet, sokker, klemmer, strikk diverse ting som hun trenger..
silje321 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2008 tusen takk for svar folkens.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Nei, ser ikke noe poeng med det. Han kommer ikke til å skjønne hvorfor han får pakke, eller hvorfor han ikke kan åpne alle på en gang. Så det kommer bare til å bli mer hyling og gråt av det, enn noe annet. Kjipemamma
Spirevipp med go`gutten Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Huff, må signere anonym her gitt, jeg lager heller ikke kalender til min gutt på 13 mnd. Han kommer ikke til å skjønne noe av det. Mamma hadde lyst å spandere på han en kalender, men jeg ser rett og slett ikke hensikten når han ikke engang vet at det er nedtelling til jul. Mulig jeg er skikkelig kjip, men tenkte han heller skal få noe fint i strømpen på julaften, så får han kalender til neste år. Utrolig mange snille mammaer her da, det må jeg si :-)
Mammapudding Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 Er en av de snille mammaene jeg da..hehe;-) Skal lage adventskalender til Leah, må jo det..jeg og samboern lager til hverandre, mamma lager til meg og svigermor lager til meg og samboern, så ville vært frykteliggom ikke Leah også skulle få Jeg NEKTER å bli voksen på dette området, mamma og svigermor truer med at til neste år er det bare Leah som skal få kalender, men da kommer jeg til å lage til meg selv om så!!! Så det så! (får små godteting i pakkene våre, ikke store greier men det er tradisjonen og tanken bak som gleder meg mest) Nå var jo ikke det det du lurte på i det hele tatt da:) Hadde tenkt å ha sånne små rosinesker i hverdagspakkene og kindersjokolade på lørdager, men så fant jeg ut at rosiner ikke er bra for små barn å spise hver dag, så nå må jeg finne på noe annet i hverdagspakkene..blir muligens en liten kjeks i hver pakke da:)
silje321 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2008 mange fine ideer her ja. takk for d:) bare kom med flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå