Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 På jentekveld skal jeg servere gratinert nachos med tacokjøttdeig mm. Trenger tips til tilbehør, i tillegg til hjemmelaget salsa, rømme og guacomole,,,,,
ScaryMama Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 salat, agurk,mais- man trenger noe friskt ved siden av...
Gidder ikke! Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Nå ser jeg at du har ganske mye "flytende", men mango chutney er kjempedigg til!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Du MÅ ha ris til. Jeg lover deg at du kommer ikke til å spise uten når du først har prøvd det. Finhakket løk, rødløk og purre i ringer er også kjempegodt. Som du blander så det blir sånn løk-blanding. Ellers masse grønt. Agurk og snack tomater. Mais. Og fetaost er også digg! Coop eller arla sin. Nachos er DIGG!!!!=)
Tommage♀♂ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg pleier å ha kjøttdeig med tacokrydder, nachos, mais, løk, litt paprika og ost i formen, blande godt, og ha ost på toppen også. Salsa, guacomole, rømme (gjerne med hvitløk), og en god salat med ruccula, isberg, agurk, mais osv. Og dressing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå