Gå til innhold

Hvor framkaller dere bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen billigere enn elkjøp med sine 0,59 per bilde???

Skrevet

Japan Photo... på nettet. Kjempe bra

Også lager jeg album der. Billig og bra

Skrevet

Postfoto.no

Billige, og veldig raske med leveringen.

Samt at de har mange gode gaveideer, for oss med mså barn, og har ofte kampanjer på fremkalling- som gjør de enda billigere...

Skrevet

Eurofoto. Ikke billigere enn der du bestiller, men er veldig fornøyd med dem. 0,99 og jeg kan bestille fra stua =) Helt topp

Skrevet

Lurer på det samme. Har brukt å bestille hos elkjøp, men synes ikke fargene blir så bra. de siste gangene har jeg fremkalt i en fotoforretning inne i byen. Skarpe bilder og fin fargegjengivelse, men det blir litt i dyreste laget å betale 4 kr per bilde i lengden (har riktignok tatt det på timefoto).

Skrevet

Vi bruker fotoknudsen.no og er veldig fornøyd med dem.. Rask levering, veldig hyggelig kundeservice, og minnebank på nettet.. Vet ikke om de andre har sånn minnebank, men det har de jo sikkert..

Har også mange gaveartikler, lerret osv.. :-D

*sukk* Har allerede fyllt tre album (600 bilder), og hun er bare 8 mnd.

Hvor skal dette ende?? ;-p

Skrevet

Har du mange bilder å fremkalle - som meg:-) - velg foto.com! Der koster det 0,09 kr per bilde fra bilde 501 til bilde nummer 1000.

Skrevet

jeg bruker eurofoto, og synes kvalliteten er bra, og det er veldig kort leveringstid!

Skrevet

Bruker extrafilm.. billig, bra kvalitet og kjapp levering!

Skrevet

Fremkaller bare på eurofoto, kansje ikke av de billigste. Men jeg har prøvd ulike steder og er mest fornøyd med Eurofoto sin kvalitet så da velger jeg de igjen og igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...