Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg Alid@????

Fikk du satt inn ett flott egg? Formen bedre nå da?

I morgen er det èn uke til jeg kan teste, blir spennende!

Foreløpig har jeg hatt disse symptomene; masse stikking i magen, veeeeldig ømme pupper, så vondt at jeg nesten ikke kan være borti de. Søvnig, sover hele tiden, gjerne 12-14 timer hver natt, og i tillegg står jeg opp hver natt fordi jeg må tisse. Tissetrengt hele tiden. Og i dag sitter jeg her med verdens verste halsbrann. Prøver å ikke "se" etter tegn, men disse er temmelig tydelige og litt plagsomme, så er ikke så lett å se bort ifra de.

Så det blir spennende å se om testen slår ut om en uke.

Er det noen symptomer på deg? Eller tar du det ganske rolig?

klem

Skrevet

Hei!

Formen her har vært helt for jævlig. Blei nokk litt overstimulert.. På insettningsdagen var eggstokker ganske forstørret og det var en del væske i buken. Altså grunn til at jeg bare har blitt dårligere. Dem mente det ikke skulle være fare å sette inn men da bare ett for dersom man blir gravid vill disse syptomene verre seg, og enda verre med evt tvillinger. Dessuten ble jeg satt på cylogest som støtte i stede for pregnyl da dette også kan forverre situasjonen..

Så det blei satt inn et veldig fint 4 delt egg og får 3-4 på frys. Formen forverret seg har hatt en smertefull mage i helspenn der det har vært vondt å puste normalt, ikke klart å bevege meg, lite mat, diare, oppkast, lite søvn da man ikke klarer å ligge noen veier til slutt da hele kroppen er i helspenn pga anspendthet.

Vel i dag ser det ut som at ting endrer seg. Buken er fortsatt stor, men klarer å sove litt, midre anspendte muskler, ikke smerter i magen, klarer å spise bitte litt så da går vel datte framover:)

Dette har vært fryktelig tungt både fysisk og psykisk, har ikke klart å tenke nokka på at jeg er en ruger og i hvertfall ikke positivt for hvem vil vel slå seg til ro i en slik herjet kropp... Dessuten har jeg sånn ising/sviinng i eggstokker som jeg også har hatt ved de 2 andre negative forsøk så ser ikke på det som noe gode tegn..Og klarer jeg en ny runde dersom dette ikke går?? Man glemmer heldigvis slike ting fort og vet jo at det ikke trenger å bli slik ved en evt neste runde.

Har selgfølgelig ikke mistet trua helt for jeg har fortsatt et håp;)

Syns at du har veldig mange positive tegn så dette går nokk veien for deg;) Forttsatt lykke til med ruginga!!

Skrevet

Åh nei åh nei, STAKKARS DEG!!!! Herregud så uheldig du har vært!

Beunder der virkelig som orker dette, når du har så negative opplevelser. Skjønner godt om det er vanskelig for deg å tenke positivt når du har det så vondt.

Jeg hadde jo bare vondt i 5-6 dager, men det er jo småtterier i forhold til hva du går igjennom.

Sender deg mange gode tanker, så krysser vi fingrene for deg.

Føler jeg er en ordentlig sniker i køen som kommer her og bare har gode tegn. Du er jo før meg i køen, som har hatt flere forsøk.

Jeg føler det er veldig tidlig for min del å ha så mange tegn, men brystene mine er store som fotballer, og om jeg ikke er gravid har jeg i hvertfall lagt på meg ett tonn. Magen er helt oppblåst.

Er jeg gravid skal jeg sende alt babystøvet jeg kommer over til deg!!!!!

Masse lykke til, og god bedring!!!!!

Skrevet

Her inne er det ingen som sniker i køen, noen lykkes raskere enn andre og sånn er det bare. Man kan jo ikke deppe for at andre lykkes først, da hadde man jo vært i en dyp depresjon for lenge siden. Unner virkelig alle å lykkes og helst innen kort tid. Vi har jo alle en historie vi sliter med. Jeg må bare få ryddet litt opp i min og det er jo endometriosen min. Som hausken sier de aller fleste lykkes, men noen trenger flere insett ann andre. Så for meg spørs det vel om jeg klarer 14 insett lik denne.. Det er jo også et helsespørsmål ønsker jeg å utvikle endometriosen min for den får blomstre under hver behandling og det betyr jo mere smerter. Vel ikke lett å vite, men har absolutt ikke gitt opp enda:)

Ellers er formen min mye bedre i dag, men magefølelsen i forhold til forsøket er veldig negativt desverre. Er på min 6 rugedag og våknet i natt med mageondt og menssmerter, men de er nå borte. At jeg er trøtt er vel ikke så rart med tanke på den "treningsøkta" jeg har hatt. Renner også mye på do, men jeg må drikke mye væske og magen er på størrelse med dem som er 5 mnd på vei så det trykker vel på der nede.

Synes du har veldig positive symptomer, dette ser kjempe lovende ut:) Har du fått flere symptomer eller er de andre kanskje forsterket??Har stor tru på deg:) Tar i mot med åpne armer babystøv dersom du er gravid:)

Skrevet

Beundrer deg virkelig som klarer å holde motet oppe. Du er en tøffing. Håper virkelig hausken har rett, så går det nok bra for deg også til slutt. Bare så trist at man skal måtte slite seg gjennom alle disse tunge dagene.

Bra formen er bedre også, skjønner godt hva du mener med treningsøkt. Føler meg helt pest. Klarer nesten ikke gå opp en liten trapp uten at jeg er anpusten.

Kjenner jeg fremdeles har litt smerter i magen, slik som etter uttaket. Og av og til får jeg kjempe vonde stikk i magen, som gjør at jeg må stoppe helt opp og bare puste!

Håper virkelig at jeg er gravid, men jeg kjenner også at jeg er litt redd for at jeg har fått infeksjon eller noe. Magen min ser også ut som jeg er 5 mnd på vei, ballongstor. Prøver å trøste meg med at hadde det vært en infeksjon hadde vel ikke puppene vært store fotballer også. Ellers er jeg tissetrengt hele tiden, øm i magen! Så vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette.

6 dager igjen til test nå. kanskje jeg må prøve med en hjemmetest om 4-5 dager :o) Veldig nyskjerrig!

Skrevet

Takk for gode ord lille jente det varmer skikkelig:) Tror nokk heller ikke du har en infeksjon, men kanskje du også er litt overstimulert for du hadde jo mange egg. Men det er ikke antall egg som avgjør hvor overstimulert man er eller hvor mye smerter man har. Mange kan kjenne disse symptomene ca ei uke etter insett dersom man er gravid, så kanskje du kan tolke dette positivt;) Selv om det ikke føles noe behagelig. Ja om 6 dager kan du teste om du ikke snik tester noen dager før.. Er jo veldig fristende, men også veldig dumt dersom svaret blir negativt... Har alltid testet tidlig jeg for vil ha gleden av å kunne teste for hos meg kommer mensen på 9-10 dag.

Krysser fingrene for positiv test om ikke så mange dager;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...