Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Det er jo så myyyye å velge mellom og noe er bedre enn det andre osv.. Blir helt gal av å finne i butikker jo!!! Det jeg har idag er en hvit sånn dress i ull som det er ører og hale på (populære) Og vil gjerne ha noe likt som det, men finner det ikke, også er spørsmålet, hva er best av type? Hva egner seg best osv? Jeg bruker den når vi skal ut en liten tur i bilen feks, og i vogna under dyna når vi ikke bruker posen... Og hvilken str ville du kjøpt når bebisen er 4 mnd og 7300 gram og du gjerne vil få brukt det noen mnd som feks til jul og litt etter jul? Takk for tips til dere som svarer;)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har kjøpt en ulldress til snuppa uten hale og ører jeg da, men fytterakkern så deilig den var!!! :D:D Se på Exit/ name it butikker! Dette er en Joha-ulldress! Hvit! skulle gjerne ha hatt en sånn en selv jeg!! 299,-!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Oki, men da skal jeg sjekke ut dette... Hehe det trenger jo ikke være ører og hale da hihi, men den er bare så søt... *smiler*
jurgita&runa&trym Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 heia snuppa, ho runa fikk sånn ulldress fra tanten sin og den er sååååå deilig!!!! anbefales på det sterkeste til prinsen din
tertilus Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Flere venninner av meg har kjøpt ull/fleece-dress fra Nøstebarn. Den ser veldig god ut!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja jeg har fått høre de på nøstebarn er gode... Må sjekke ut litt... Takk for tipsene igjen!!! Jurgita: SMS hihi
Saltlakris Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg kjøpte Reima dress i str 68 til lillegullet i dag, ser veldig fin ut. Til Marvus burde du ihvertfall hatt 74 vil jeg tro Kjøpte den for å bruke til og fra (og i) bilen. Virket veldig praktisk. Ellers så har vi og diverse ulldresser fra Nøstebarn og Janus som fungerer fint, men følte selv jeg måtte kle på henne litt til i dag med all snøen Masse fine å velge i da, så ikke enkelt
jurgita&runa&trym Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Heia!! Kjøpte du rosa reima dress til Mathea? Kor det går med dokker???
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #11 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har ullfleecejakke fra Nøstebarn. Den er utrolig god:-) Når vi skal ha dress neste gang skal vi helt klart kjøpe ullfleecedress fra dem. Gå inn på nostebarn.no Ang str så vet jeg ikke...de vokser veldig mye frem til 6 mnd og derfra går det litt saktere. Vår frøken er nå 7 mnd og helt gjennomsnittlig stor. Vi har den jakka i str 74 og den kan hun nok ha resten av vinteren. Men skulle vi ha kjøpt dress nå, hadde vi kanskje kjøpt str 80 for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå