Gå til innhold

Tjo-bing! Da kommer jeg etter :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart å skulle "melde seg ut av" ass.befruktning... Kommer til å savne gjengen der inne, men det er jo mange av dere som har beveget seg inn hit de siste månedene :)

Og nå er jeg også her gitt :) Merkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg gratulerte deg inne på ass.bef. men jeg gjørt det igjen her :-) Gratulerer så mye og velkommen hit!!!

Skrevet

Hei hei - gratulerer! Så utrolig hyggelig å se nick man har sett på ass befr i lengre og laang tid her inne til slutt!

Man kan jo ikke slutte å tenke på hvor heldige man er:)

Skrevet

Jeg kommer til å savne deg på ass. befrukting, men når det er sagt så unner jeg deg alt i verden å flytte over hit. Jeg kommer snart jeg også... håper jeg :-)

Skrevet

Gratulerer nok en gang! Koselig å se deg her inne!!!

Skrevet

Jepp, Turbo, det var jo på tide :-) Har jo gratulert deg forlengst!

Velkommen til oss (sier jeg, så verdensvant og husvarm, etter å ha vært er i ganske nøyaktig 5 dager..)

Jeg må nok innrømme at jeg kommer til å være både litt her og der i tiden fremover. Vi håper det går fint med oss og at vi blir mange, mange flere her inne!

Skrevet

5 hele dager skal man ikke kimse av nei :) Hehe...

Gratulerer til deg også :)

Skrevet

Turbotrollet:)

Gratulerer såååååååååå masse:))

Skrevet

Må også bare få gratulere en gang til og ønske deg velkommen inn hit. Dette er så gøy. Litt vittig for jeg hadde sånn god følelse for deg og det stemte liksom ikke helt da du testet negativt på siste forsøket ditt. Så kommer du nå og har klart det på egenhånd. Kjempekult:-))))))))))))))

Må jo innrømme at jeg ikke klarer å holde meg helt borte fra ass. befr. Må bare inn og heie litt og bidra litt innimellom. He he.

Skrevet

Hei Pysekatten :)

Hehe... må le litt her :) At du hadde en god følelse for meg? Er ikke det litt merkelig at man "lever" seg så inn i andres situasjoner til tross for at man aldri har møttes?? :)

Det har ikke gått opp for meg ennå. Har jo ikke særlige symptomer i det hele tatt. Er bare så veldig trøtt om kveldene, ellers kjenner jeg egentlig ingenting. Men prøver å la være å bekymre meg :) Har jo snakket med den ene sykepleieren på Riksen og hun sa at jeg er gravid og må bare kose meg framover :) Symptomene kommer vel etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...