Gå til innhold

Gravid med tvillinger som bor i Bergen?

senorita78

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytter fra Oslo til Bergen i desember. Jeg er gravid med toeggede tvillinger, gutt+jente, har termin 25.februar2009. Andre i Bergensområdet som er tvillinggravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. jeg bor i bergen og er gravid med 2 eggede gutter. men har termin 1 månad før deg...

ta gjærne kontakt hvis det er ting du lurer på.

klem :)

Skrevet

Hei hei! Bor i Bergen, kommer fra Oslo og gravid med eneggede jenter! ;)

Velkommen! :D

Skrevet

Jeg er gravid med eneggede tvillinger med termin i april 2009. Bor i sentrum av Bergen frem til februar. Noen som vi ta en kopp kaffe en ettermiddag/ kveld??

Skrevet

Hei,

Jeg er gjerne med på en kaffe. Flytter til Bergen 7.desember, men skal også en tur til Bergen i midten av november, vet bare ikke datoer helt enda.

Skrevet

ja det hadde vert koselig med en kopp kafe.. korti kan du/dere?? for meg passer det nesten når som helst hehe..

Skrevet

For de som ønsker og treffes: Jeg foreslår at dere sender meg epost-adressen deres til postkassen min her inne, så kan jeg opprette en mail-løkke. Da blir det nok litt lettere å avtale når, hvor osv.

• 3 uker senere...
Skrevet

Fikk vite at jeg "er" tre personer i dag! Skal på ny ultralyd neste uke,men foreløpig en jente og en vet ikke.. termin i slutten av april. Vil gjerne treffe flere i samme situasjon i Bergen (bor i åsane), føler alt blir nytt og at jeg lurer på så mye mer denne gang! ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei jeg er også gravid med tvillinger, bor i Bergen og har termin 1. mai. Det hadde vært veldig kjekt å treffe flere i samme situasjon :-) Har dere truffet hverandr allerede? Vil gerne være md neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...