Gå til innhold

Hva syns du om Thea Marie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om Thea Marie?

Jeg og typen har blitt så glad i det navnet! Klare ikke velge noen andre.Men plutselig kom ei venninde å sa at dette her er en drink. =S Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen drink som heter det, og uansett er både Thea og Marie så vanlige navn at jeg ikke tror drink vil være den første assosiasjonen til folk flest.

Thea Marie klang jo fint sammen det. Synes ikke navnet var så spennende, men helt ok. Hvis dere liker det, ser jeg ingen problemer med å velge det navnet.

Skrevet

Det er en likør som heter Tia Maria, men jeg tenkte ikke akkurat på det når jeg hørte navnet. Jeg synes navnet er fint, men Thea er jo fryktelig oppbrukt da. Var vel nr 1 på statistikken i fjor..

Skrevet

tenker IKKE på Tia Maria ... det er nok det venninen din mener!!

Thea Marie var kjempe fint syns jeg :)

Skrevet

Selv om Thea er et veldig nydelig navn, ville jeg personlig holdt meg lang unna. Norges mest brukte jentenavn i fjor, og det kommer til å kry av små Thea'er rundt om i norske barnehager og skoler i årene som kommer. Marie er fint, men akk så kjedelig som andre fornavn.

Jeg ville i så fall valgt Thea eller Tia med et litt mer spesielt navn bak, skal ikke se bort i fra at det finnes flere Thea Marie'r i barnehagen jenta di etter hvert starter i.

Tia synes jeg er kjempefint :):)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Thea er forsåvidt fint, men jeg kan telle meg frem til hele 23 Thea som jeg vet om. To av dem små - så det er vel kanskje enda mer vanlig for folk på min alder... Er Thea'er overalt, og jeg møter stadig på dem. Marie liker jeg - synes ikke det er kjedelig. Er ett av mine mellomnavn, og har aldri tenkt at det er noe kjedelig;) Har da aldri hørt om en drink som heter Thea Marie?

Skrevet

Er en likør som heter Tia Maria - men det er jo noe helt annet..

Skrevet

Hei, takk for alle svar.. =D

Vi syns ikke navnet er kjedeligt. Vi vill kalle datteren vårs Thea Marie, vi bryr oss ikke om andre heter det. Syns ikke det er rett at vist mangen heter det så skal ikke vi få bruke det navnet vi liker.. =)

Marie er og oppkaldt etter min oldermor og typen min sin oldemor =) Vi syns det var litt stilig at begge oldemødrene vårs hetter Marie. Å Marie er kjempe fint navn.

Men takk, liker å hørre andres mening :)

Skrevet

Det viktigste er at dere liker navnet! Og det er jo veldig vakkert :-)

Skrevet

mhm :) <3 Takk :)

Skrevet

Thea er nyyydelig! Gi blaffen i at det er poppis, hvis dere liker det!!;-) Har det selv på listen!:)

Skrevet

=D mhm!! Vi er kjempe forelsket i navnet. å klare ikje å finne andre. Vi vill bare ha det navnet :)

Skrevet

Veldig fint, jeg har ei venninne som heter det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...