Gå til innhold

Hvor mange her har babyen i bæresjal hjemme på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det er litt andre folk her inne enn på Tettinntil.no

Har selv egentlig ikke vært noen tilhenger av å bære rundt på babyen på kroppen hele dagen, men ser ut som om jeg skal få noe gjort er det det som må til.

Er det mange her som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra hun var tre uker og frem til hun var ti måneder har jeg båret henne masse, både inne og ute. Nå bærer jeg av og til, f.eks om hun er syk.

Hvorfor er du skeptisk? Forskning viser at det er bra for babyer å bli båret. Ikke blir de bortskjemte heller :)

Skrevet

Har henne i ergosele hvis hun er urolig. Hadde ikke klart meg uten. Har en på 2,5 år også, så når han trenger hjelp eller vil leke og hun er urolig, så bærer jeg henne.

Skrevet

Eg gjor det ikke naa lenger fordi snuppa er 1.5 aar og gaar selv, saa naa baerer eg henne bare ute...

Men foer hun kunne gaa bar eg henne mye inne ogsaa, spesielt i perioder der hun bare ville baeres, f eks naar hun fikk tenner. Da fikk eg gjort husarbeid, lagd mat osv.

Men viktigste grunnen til at eg bar henne mye naar hun var mindre (og enda) er den utrolige naerheten og kosen en faar. Barna blir roligere og tryggere av aa blir baert slik, og det har hjulpet mye paa sovnen hos oss.

Skrevet

jeg bruker ergo-sele en del. spesielt på butikk og slik, for hun liker ikke vogna dersom hun ikke er fryktelig trøtt. bruker selen nesten daglig hjemme også når jeg skal gjøre litt husarbeid og slik, og hun sovner som regel i den. hadde ikke klart meg uten!

Skrevet

Jeg bærer babyen min på 2mnd i meitai, som er en type bæresele.

Veldig praktisk, jeg får gjort det jeg skal, og begge får kos:-)

Jeg bærer ikke hele tiden da, bare når det passer sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...