Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hun er 9 uker gammel og de siste par ukene har det vært så og si umulig å få henne til å sove om dagen. Ikke sover hun mye om natta heller, kan umulig bli 12 timer til sammen. Noen tips?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 det som funka med mini når han var liten, var å gi ham litt mat, selvom det ikke var lenge siden sist mating, bare sånn kosemat,legge ham i vogna, og trille/rugge vogna:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hun sovner i vogna når vi triller, men våkner når vi stopper. Kan ikke trille i timesvis hver dag heller, får jo ikke gjort noe i huset. Og ikke får jeg sovet selv heller.
mizz25 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Sånn va de to minste mine å.. måtte ut å gå,gå å gå.. Va en slitsom periode,men det blir bedre =)
Helann og lillebror Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Her trillet vi tur til den store gullmedaljen fram til vesla var 4 mndr. Sov veldig godt i vogna så lenge den var i bevegelse! Våknet ila 2 minutter hvis jeg stoppet... Man får masse trim og frisk luft, da. Lurt å finne noen å trille med, så blir det hyggeligere:-) Litt slitsomt - men som så mye annet n.d.gj. barn er dette også en fase som før eller senere går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå