montho Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 vi har en sønn på 4,5år.vi har vært prøvere i 2,5år nå og vært inne til utredning begge to og de har ikke funnet noe feil med noen av oss.Jeg har brukt 3kurer med pergo(1dbl og 2enkle)uten og lykkes:( kan man bli "steril"etter en fødsel?Jeg skal inn til laparoskopi men venter spent på når jeg skal få time.noen som vet hvor lang ventetid det er i elverum?gjør det vondt og blør man i ettertid?kommer man ut samme dag?skal tro det blir ømt etterpå med tanke på sex...er det ikke i ettertid da at man har større mulighet til å bli gravid? mange spørsmål dette men VIL så gjerne ha et barn til og det tar UTROLIG LANG tid! frustrerende Andre som har det det samme som meg(oss)???
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Skjønner godt du er frustrert. Sekundær infertilitet er desverre ikke uvanlig, og du vil nok finne flere i samme situasjon her inne. Er ikke i den samme situasjonen selv, så jeg har desverre ingen gode råd å komme med. Men om du googler sekundær infertilitet så vil du nok finne noe stoff om det som du kan lese. Klemmer fra
montho Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Godt å høre at det ikke er helt uvanlig da Takker for svar. Har forresten fått brev om at jeg skal inn til laparoskopi i løpet av januar 2009. Føles såå lenge til,men har noe å se frem mot selv om jeg GRUUUER meg kjempemasse:(
Mizz-Lene Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Høres veldig kjent ut dessverre. Førstemann var ikke planlagt, nr to brukte vi 2,5 år på. Var til masse utredninger, var på riksen et par ganger.. Plutselig kom ikke mensen.. det var et svangerskap med masse fysiske og psykiske plager. Nå er jeg gravid med nr tre uten en eneste bekymring eller plage. Ble gravid uten engang å prøve. Har absolutt ingen logisk forklaring på dette. Jo, kanskje. Tok av ti kilo, mulig det har noe å si. Jeg er i hvertfall ufattelig lykkelig. Ønsker deg masse lykke til i tiden framover. Det finnes håp..
nadjahe Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 jeg fikk nr 1 enkelt som bare d... nå prøver vi på nr 2 og har prøvd i 3 år.. begynt på pergo nå.. kanskje d klaffer... var på laoaraskopi.. ikke noe vondt i det hele tatt... håper det ordner seg for deg... håper det gjør det for meg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå