mammenma Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ellie var ikke et dumt navn. Jeg falt litt for det. Takk for forslag :-) Min mann er fan av Ella - skal jeg overtale ham eller er Ella et vel så fint navn eller sogar finere enn Ellie...?? Det eneste minuset med Ella er at flere og flere heter det. Hvis ikke hadde vi landet på det for lenge siden. Storebror heter Markus som er VELDIG vanlig (oppkalling) og hadde lyst på et ikke popis jentenavn, men heller ikke for spesielt. Det må jo passe sammen med Markus da.
prebs Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ella er absolutt finest! (Uansett ville jeg ha skrevet Elly hvis dere velger det.) Men det er fortsatt ikke såå mange som heter det.
sonne Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes Ella er mye finere enn Ellie og ville helt klart gått for det.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes Ellie er feminint, søtt, tøft, koselig og langt lettere enn EllA...
Gjest Siklerotte Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Elly - men jeg liker ikke Ella.
Baby<3 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ellie :-) det likte jeg, Ella er ikke min favoritt
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 To fine navn, men Ella er absolutt finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå