Gå til innhold

Hvordan få ren steikeovnsdøren???

Anbefalte innlegg

Skrevet

og inni steikeovnen??

Det er skikkelig fastbrent og leeeeeenge siden det ble gjort rent inni der!!

Hva og hvordan gjør jeg det??

Skrevet

Har ikke prøvd selv, men hva med den Mr Muscle stekovns rens? Evt i kombinasjon med stålull - stålull pleier jo funke bra

Skrevet

Kjøp ovnsrens. Jeg har tidligere kjøpt det på Ica, men jeg har ikke funnet det på en stund, men muligens på Elkjøp og andre steder de selger komfyrer.

Hvis du googler på ovnsrens får du også frem masse gode kjerringråd. Det enkleste må vel være bakepulver.

-Fukte ovnen med vann og strø på bakepulver.

etter en stund kan du skrape av masse matfett. La det virke noen timer, så får du kanskje alt vekk.

Skrevet

Jeg sverger til Mr.Muscle ovnsrens. Den er uovertruffen. Både inni ovnen, på ovnsdøra, på rister og plater.

-sambo bruker den til og med for å få ren felgene til bilene.

Skrevet

Mr.muscle stekovnsrens er brukt med god erfaring her i huset,også på glasset i ovnsdøra i kombinasjon med en slik svamp med skrubbeside. Mr.muscle sprayer du bare inn i kald ovn og lar det virke så lenge det trengs,det blir ingen gass i huset,siden ovnen er kald. Men husk å vaske godt etterpå med vann. Det kan lukte litt første gangen du bruker ovnen etterpå.

Skrevet

Hvor kjøper dere ovnsrens? Den store og velutstyrte Ica-butikken vi har her jeg bor, har sluttet å selge sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...