Madamina Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 For oss som akkurat nettopp fødte mener jeg. Det skjer så mye på 1 år, og jeg skulle gjerne hatt et forum for oss som er i disse såkalte barselsukene.
lille_mille Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 det er jeg enig i. Burde vært et eget forum for de mellom 0-4 måneder eller noe...
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Babyverden.no har forum for hver måned. Altså jeg som fødte i mars, kan være i forum med alle som fødte den måneden, og vi har unger som er rundt samme alder. Anbefales!
Ingeberta Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Det har vi jo her også, se Klubbsider i den blå hovedmenyen til venstre!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Det var ikke jeg klar over at fantes her... lærte jeg noe nytt i dag også!
Sunniva78 har to små Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Er ikke særlig med aktivitet inne på klubbsidene, iallefall ikke der hvor jeg hører hjemme... Enig i at 0-1 år kunne blitt delt opp litt mer, men samtidig så er det så greit å ha en felles plass, for da er det alltids noen som kan gi svar. Enten har de flere barn fra før, eller så har de litt eldre barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå