mamma til 3 englebarn Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar før man kan trene magemuklene. Hadde ks for 4 mnd siden og har begynt å trene igjen på helsestudio og det fungerer bra. Godt å være i gang igjen. Men jeg vegrer meg for å trene styrke på magen. Kanskje uten grunn?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Du kan trene magen nå ja. Jeg fødte for snart 3 mnd. siden og har begynt med å trene mage. Etter siste ks. turde jeg ikke prøve før etter 6 mnd. Når magemusklene har trukket seg sammen, kan man trene mage. Og det gjør de vel etter ca. 6 uker ?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Etter 12 uker står det på dinbaby, men har hørt etter 6 uker et annet sted. Uansett, så kan du jo trene magemuskler nå : )
mamma til 3 englebarn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Vet ikke hvor lang tid det tar jeg. Fikk så lite ifo omhva som skjer etter ks. Det er vel mest det at det har vært en operasjon der og at musklene har vært av som gjør at jeg er litt redd for det. Jeg tror jeg begynner litt lett på magen nå, så sier vel kroppen fra også om det er for tidlig.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 6 uker etter vanlig og 12 uker kan man prøve etter KS sa de på sykehuset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå