Gå til innhold

En liten tanke før jul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange barn i Norge som har det vondt. Det de ønsker over alt på denne jord er et trygt og godt hjem, noen stabile omsorgspersoner.

Hundrevis (hvis ikke tusenvis) av barn venter på å få komme i fosterhjem. De ønsker seg en mamma og pappa som kan vise omsorg og trygghet. De trenger ikke en pedagogisk utdannet supermamma....de trenger et vanlig hjem for de kan få utfolde seg som et vanlig barn.

Det mangler fosterforeldre i Norge, det har gått så langt at bufetat går ut med "annonser" om barna som trenger et hjem. I en kommune her jeg bor trengs det over 60 fosterforeldre øyeblikkelig. Det vil si at 60 barn har behov for et hjem å være i trygg i...kankskje du kan hjelpe?

Alfor mange vet altfor lite om det å være fosterforeldre, for mer informasjon finnes mange gode sider:

www.fosterhjem.no

www.bufetat.no

www.onskebarn.no

Bare en liten tanke i en travel hverdag....

Send gjerne pm hvis du lurer på noe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, skulle til å sende deg en PM men da kommer det opp at nicket ditt er "rølpefamilien" så da turte jeg ikke legge inn en PM, tilfelle den skulle komme til feil person her inne på BIM :o)

Skrevet

*flau* Skulle forandre på nicket så jeg ikke ble gjenkjent her inne.

Er redd for å røpe identiteten min pga taushetsplikt...ja ja....slik kan det gå.

Det er meg "Rølpefamilien" ja....

Skrevet

Dette innlegget måtte jeg bare dytte oppover:o).

For et fantastisk initiativ, som du sier er det mange som trenger et hjem også her i landet som ikke har det bra hjemme.

I jobben min som førskolelærer ser man at mange familier sliter, og barna er taperne dessverre......

Tusen takk løvenes konge dette innlegget kan være med på å redde et liv eller flere..............

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...