Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med sprayinga? Jeg er på dag 10 idag og syns det går lettere nå. Mulig min kjære vil være av annen oppfatning, kanskje jeg bare er vant m å være Bitch nå huff huff. Skal på kontroll 13 nov og begynner menopur neste uke. Gleder meg til å stikke igjen. Skal du på gonal-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey CathyS :o) Jeg er på sprayedag 7 om jeg ikke teller feil:-) jeg synes faktisk at det går litt lettere nå jeg også, men er fortsatt litt "forvirra" og får noen hetetokter, men nattesøvnen har jeg fått tilbake :-) hehe men jeg tror også min kone er av en litt annen oppfatning haha. Jeg skal på kontroll 6 november, men ikke fått noe dato for oppstart av sprøyter! jeg regner med det er gonal-f jeg skal på igjen! hva er egentlig forskjellen på disse forskjellige medisinene? jeg har ikke fått mensen enda heller, vet ikke hvor lenge etter mens man kan starte på sprøyter jeg?

Skrevet

Hei høres ut som vi har noe av det samme ift Synarela:) Jeg syns det var litt vanskelig å skjønne planen til nordica, men fikk til slutt forklart med teskje:) Jeg skal spray til 4 november og så sant jeg har fått mens senest den 4 nov, kan jeg begynne på menopur 5 og så kontroll på 9 stikkedag. De sa jeg ikke trenger kontroll før det. Er kjempespent! Gonal og puregon er visst likt mens menopur er noe annet. Inneholder fsh fremstilt på annen måte pluss ls. Hva nå enn det betyr. Kan funke bra på noen, litt færre egg men bedre kvalitet. Lindenberg ville prøve noe annet siden jeg har hatt gonal på de to forsøkene som ikke gikk. Greit med litt stikkeerfaring for jeg må blande menopur selv hjelp. Fikk med en introkit fra apoteket med alt jeg trenger, føler meg som den fsh-junkien he he. Når har du planlagt uttak?

Skrevet

åhhh så man må ikke ha fått mensen altså for å begynne?

vet du, jeg aner ikke når de ser for seg uttak jeg!!! får så utrolig lite info av blakstad, hun svarer rett og slett ikke på spørsmålene mine....tror jammen jeg skal sende en mail til Nordica jeg nå gitt....er så usikkert å gå rundt å ikke vite noe som helst:-) jeg håper bare nordica vet hva de gjør denne gangen. iflg blakstad skal jeg på samme dose som sist......som ikke virka på meg....ble jo avbrutt.....

Skrevet

Jo jeg tror man må enten ha fått mensen eller ikke være lenger enn på mensdag to. Heller etter mensslutt enn for tidlig tror jeg. Jeg går til trolle og han er beroligende og informativ, men også der er det nordica som call the shots, bestemmer dose osv. Jeg er kjempespent på hva som skjer nå, siden det er første gang med menopur og langt regime. Tok du kort regime sist? Tror isåfall man får større effekt med lang nedregulering :) Jeg håper veldig på å havne på 5-6 denne gangen også. gleder meg sånn til å begynne å stikke. sukk!

Skrevet

vurderer nesten å bytte til dr trolle jeg også, han har jeg hørt er mye hyggeligere!!

jeg har ikke fått noe svar på mailen min...merkelig de pleier å svare raskt.... jeg hadde kort regime sist ja, og håper at lang regulering er det som skal til for å få meg på tjukka hehehe:-) jeg og vil begynne å stikke :o) tida går sååå sakte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...