Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Alle i familien min har vel egentlig visst i flere år at vi sliter. det begynnte med at vi fortalte det til våre foreldre for noen år siden, og så har de andre fått visst det etterhvert. derimot har jeg funne ut at min farmor aldri har fått visst det. I dag fortalte jeg henne det. Hun begynnte å gråte. Hun sa så fint at de som ønskte seg mange barn ofte ikke fikk det. Å akkuratt den tanken har jeg også hatt. har en ganske så dårlig dag i dag da jeg fikk vite i går at enda en var gravid (har vert maaaaaaaaaaaaaaaange av de de siste mnd) i går. Så det var godt å få snakke med noen
Lille jente Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Åh for en søt farmor du har...kjekt når noen viser medtanke på den måten. Jeg fikk også vite i går at enda en venninne er gravid. Vet akkurat åssen du føler det. Veldig sårt. Men vi får satse på at vi får en fin julegave i år ) Lykke til.
b77h Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 hei Ja, kanskje det er lurt å også fortelle besteforeldre om hva man strir med... Jeg har vært veldig usikker. Har en mormor på 91år som bor på sykehjem, og jeg har mange ganger hatt så lyst å fortelle henne at vi prøver. Og nå også har startet med prøverør. Hun er helt klar i hodet og veldig oppegående. Men er redd for at hun skal bekymre seg for mye og synes så synd på oss. Hun er nemlig bekymringsnarkoman, hehe... Og vi har hatt det tøfft siste året pga andre ting, så jeg vil helst ikke gi henne mer å bekymre seg over... Veldig gla i henne, og vi er og har alltid vært nær hverandre, så det føles egentlig unaturlig å ikke fortelle det. Bortsett fra mannen min, så er hun egentlig den eneste familien jeg har igjen - av de nærmeste. Håper så iiiiiiiiiinderlig at hun kan få oppleve at jeg får barn.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Vi har fortalt det til mormoren til mannen min. Hun er 92 år og helt oppegående. Hun sier at hun ber for oss og er sikker på at det en gang lykkes for oss. Hun er så søt og utrolig omsorgsfull. Jeg håper det lykkes for oss så hun får oppleve gleden ved at vi får barn og at hun får enda et oldebarn. Jeg kjenner godt til det å ha dårlige dager når andre sier at de er gravide. Det er nesten den verste beskjeden å få når en er i dette gamet.
b77h Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg kjenner også på den følelsen - tror snart alle de nærmeste venninnene mine har fått barn de siste 1-3 årene. og jeg er virkelig glad for at de får oppleve det - og er gla så lenge jeg kjenner at jeg blir gla på deres vegne. Men jo lenger tiden går, jo tøffere blir det jo... Tror jeg skal fortelle det til min mormor også :-)
♥ lillemin ♥ Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Sikkert en utrolig deilig følelse, å ha noen å si det til! Verken jeg eller mannen min har noen av besteforeldrene våre igjen...men er det noen jeg skulle ønske jeg kunne ha fortalt om problemet til, så hadde det vært farmoren hans! Verdens søteste dame =) Mange glemmer at de gamle også har vært unge, og på den tida var det kanskje ikke så åpent om dette temaet. Utrolig godt og tøft å høre om de som virkelig involverer besteforeldre også, de vil jo oss ikke annet enn bare godt!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2008 kjekkt å høre litt om deres erfaringer også. Jeg håper det ordner seg for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå