Nattinatta Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har dere begynt med strømpebukse omder buksen på deres små nå? Når dere er inne tenker jeg på...
lucky meee:) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 ja i dag måtte jeg d, iskaldt når vi sto opp. men hun er veldig aktiv så etter en stund måtte den av igjen.
LilleStjerne Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg pleier også å ha på strømpebukse fra morgenen og ta den av utpå dagen en gang.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har hatt strømpebukse under buksa en stund nå jeg, og lar småtten gå i bare strømpebuksa inne og heller kler på mer når vi skal ut... I dag kom jo vinter'n hit, så da må han jo ha varme klær;)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Sammer her. Har på strømpebukse inne og tar på bukse under dressen når vi skal ut
plastblomst♀♂♂ Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har aldri brukt strømpebukse jeg. Bruker heller tynn ulldress utenpå joggebukse og body. Men nå synes jeg strømpebukse er helt forferdelig å ha på seg da, og vil ikke kle på barna mine noe som jeg selv synes er ubehagelig.
aya75 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 her går det bare i strømpebukse ( og ikke bukse) Hos oss blir det for varmt med begge deler inne. Men har begynt med ullstrømpebukse nå.
Gem76 Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som har forslag til en god strømpebukse med myk og bred strikk? Har kjøpt en fin en i ull fra By-Torinn, men synes strikken er så stram.. Den fra janus er fra 0-1 år, så beina er altfor lange! Bruker en evighet på å tre de på de korte beina til nurket mitt:) Buksene fra H&M er veldig gode, så bruker av og til de under bukse, men har også bare brukt ullbukse fra nøstebarna uten strømpebukse til nå. Han ligger jo i tykk kjøredress under dyne, så han har vært varm, men nå begynner det å bli vinter i trondheim, så må vel skaffe meg noen gode longser.
tertilus Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Vi er veldig fornøyd med Safa sine. Finnes både i bomull og ull og med antiskli på føtter og knær.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Har brukt strømpebukse inne en liten stund nå, men også bukse. Får jo ikke brukt klærne om en bare går med strømpik inne- også synes jeg det ser litt dumt ut. Liker ikke det, så her er det begge deler!
Linn og gullet Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Strømpebukse har han brukt i to mnd nå, og bukse utenpå. Det er jo mye kaldere å ligge på gulvet, enn oppe i lufta der vi kjenner temperaturen..
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Har alltid brukt strømpebukse jeg. Bruker heller det enn bukse for synes det virker så behagelig å bare ligge med den deilige myke ullstrømpingsen enn å ha fancy bukser med knapper og stivt stoff. Men begynte vel med strømpebukse under andre klær for to mnd. siden kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå