Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med strømpebukse omder buksen på deres små nå?

Når dere er inne tenker jeg på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja i dag måtte jeg d, iskaldt når vi sto opp. men hun er veldig aktiv så etter en stund måtte den av igjen.

Skrevet

Jeg pleier også å ha på strømpebukse fra morgenen og ta den av utpå dagen en gang.

Skrevet

jeg har hatt strømpebukse under buksa en stund nå jeg, og lar småtten gå i bare strømpebuksa inne og heller kler på mer når vi skal ut... I dag kom jo vinter'n hit, så da må han jo ha varme klær;)

Skrevet

Sammer her. Har på strømpebukse inne og tar på bukse under dressen når vi skal ut

Skrevet

Jeg har aldri brukt strømpebukse jeg. Bruker heller tynn ulldress utenpå joggebukse og body. Men nå synes jeg strømpebukse er helt forferdelig å ha på seg da, og vil ikke kle på barna mine noe som jeg selv synes er ubehagelig.

Skrevet

her går det bare i strømpebukse ( og ikke bukse) :) Hos oss blir det for varmt med begge deler inne. Men har begynt med ullstrømpebukse nå.

Skrevet

Noen som har forslag til en god strømpebukse med myk og bred strikk? Har kjøpt en fin en i ull fra By-Torinn, men synes strikken er så stram.. Den fra janus er fra 0-1 år, så beina er altfor lange! Bruker en evighet på å tre de på de korte beina til nurket mitt:) Buksene fra H&M er veldig gode, så bruker av og til de under bukse, men har også bare brukt ullbukse fra nøstebarna uten strømpebukse til nå. Han ligger jo i tykk kjøredress under dyne, så han har vært varm, men nå begynner det å bli vinter i trondheim, så må vel skaffe meg noen gode longser.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Safa sine. Finnes både i bomull og ull og med antiskli på føtter og knær.

Skrevet

Har brukt strømpebukse inne en liten stund nå, men også bukse. Får jo ikke brukt klærne om en bare går med strømpik inne- også synes jeg det ser litt dumt ut. Liker ikke det, så her er det begge deler!

Skrevet

Strømpebukse har han brukt i to mnd nå, og bukse utenpå. Det er jo mye kaldere å ligge på gulvet, enn oppe i lufta der vi kjenner temperaturen..

Skrevet

Har alltid brukt strømpebukse jeg. Bruker heller det enn bukse for synes det virker så behagelig å bare ligge med den deilige myke ullstrømpingsen enn å ha fancy bukser med knapper og stivt stoff. Men begynte vel med strømpebukse under andre klær for to mnd. siden kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...