Gå til innhold

Millie Sofie eller Cecilia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig vanskelig med navn, og nå når jeg er gravid (snart 3 måneder nå), så synes jeg faktisk det er enda vanskeligere... Baret skal jo ha navnet resten av livet...

Mannen er veldig svak for Mille, men jeg synes det blir så spinkelt alene. Men hva med Mille Sofie eller Millie Sofie? Min favoritt er fremdeles Cecilia... Men åpen for forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine navn, både Mille Sofie og Cecilia.

Hva med Mille Cecilia?

Skrevet

Tre veldig fine navn. Jeg liker best enkeltnavn, så ville gått for Cecilia, eventuelt kun Millie eller Mille.

Skrevet

Mille Sofie var fint, men jeg ville valgt Cecilia av den enkle grunn att det er litt mer spesielt enn både Mille og Sofie er nå.

Skrevet

Liker både Mille og Cecilia.

Mille er fremdeles ikke FOR popis og Cecilia er sjeldent og pent.

Sofie har ALLE som navn nr 2 + jeg liker ikke så godt dobbelnavn.

Går for Mille eller Cecilia :-)

Skrevet

Favoritten min her er Mille Sofie - synes det er kjempefint. Cecilia er også pent. Millie liker jeg ikke. Men Mille Cecilia var også et godt forslag.

Skrevet

Millie Sofie var kjempefint. Sofie er helt utrolig nydelig. Liker Cecila godt også. Hva med:

Margaret

Josefin (En søt form av Josefine)

Julia

Catherina

MillA

Fia

Merete

Marthe

Katinka

Louise

Christine

Fillippa

Eline

Det er navn i litt samme stil, synes jeg:)

Skrevet

Jeg ville gått for Cecilia. Liker ikke Mille og Millie så godt. sSfie er fint da. :)

Skrevet

Mille er søtt nok, men jeg ser for meg en langt mer ressursterk jente med mer ryggrad dersom jeg hører Cecilia. Tenker bare på Milla, som er kallenavn for Camilla osv. Nei, blir for kallenavnaktig for min del.. Og altfor sukkersøtt.

Cecilia er klassisk, internasjonalt, vakkert og ikke mye brukt. Så ville utvilsomt gått for det, kjempeflott navn!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Den Millie jeg kjenner er en søt jente - sikkert litt for søt, så hun kler navnet sitt. Synes det er veldig sukkersøtt og spinkelt, men det er jo ikke stygt av den grunn. Liker Cecilia bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...