lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Samboeren min søker i hytt og pine på jobber i offshore, og har sikkert søkt på nærmere 100 stk. Han snakker ikke om annet, og er SÅ gira. Da blir det 2 uker vekke, og 3/4 hjemme alt etter som. I tillegg vil han at vi skal prøve å bli gravide igjen i sommer, for da blir det 2 års forskjell mellom barna våre. Er jeg veldig umulig når jeg sier at jeg absolutt ikke vil være alene hjemme med ett spedbarn og en toåring? Eller for den del, og gå gravid og i tillegg ta vare på en 1-2 åring helt alene? Og så har jeg ikke sertifikat heller! Og jeg vet ikke hvordan vi skal klare oss uten han.... og uten bil for den del. Jeg kjenner jeg blir stille fortvila.... vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke nekte han heller, for han har jo SÅ lyst... Hva hadde du gjort og sagt om du var i min situasjon ?
BEA-77 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ville lagt frem mine synspunkter. Ville sagt at jeg skjønte at dette var noe han virkelig ønsker, men at du har litt betenkligheter og hørt om ikke han kunne ventet til du har fått tatt lappen. Barn nummer to må dere jo begge være klare for. Ville startet med å ta lappen så fort som mulig, så blir du litt mer uavhengig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå