Mia_I Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ja ikke samtidig altså. Men trenger man tykk jakke også? Til ett-og-ethalvt-åring. Har tenkt at det holder med bobledress, men kanskje greit med jakke for små turer der man bruker bilen etc?
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 He he bobblejakke, da ser jeg for meg de der dunjakkene eller hva de egentlig heter. Det er det styggeste jeg ser!! Men ja begge mine har jakke i tillegg. Lillebror har 2 som er ganske tykke og tåler noen dråper regn/snø på vei i bhg, butikk osv. Og en som ikke er så tykk og ikke tåler regn. Storesøster har 2 delt dress, og har ikke fått egen vinterjakke utenom i år. Hun har en regnjakke med godt fleecefor inni og jeg synes egentlig det holder foreløpig. Ellers har hun 2 tynnere jakker som hun kan ha dersom vi skal kjøre langt eller til et senter og sånn.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Vi kjøper ikke vinterjakke til jenten vår på snart 1,5 år. Hun har en skalljakke (vind- og vanntett fra p.o.p.), den skal være helårsjakke. Hun har fått flere fine strikke-gensere som skal brukes under.
Mia_I Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Ja vår lille bruker også sånn softshelljakke med ullgenser under. Hm.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Har en tykk jakke i tillegg ja, veldig greit til trilleturer og inn og ut av bil. Styr å ta på dress hvis de ikke trenger det. Har flotte vinterjakker til 299 på HM nå forresten:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg synes man trenger en jakke i tillegg til kjeledress. Hvis du kjøper det, vil du helt sikkert finne at du får mye bruk for den.
Mia_I Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Har nå testet å ha småen i bilsete med vinterdress. Ikke bare enkelt. Så tror jeg går for tykk jakke i tillegg!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Har vinterjakke i tillegg til dress ja. Hvis vi bare skal inn og ut av bil, korte turer utendørs og sånt, er det enklere og lettere med jakke enn med dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå