Lille Langbein Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hmm....man gjør vel det sant? Om en måned syns jeg sikkert dette er et latterlig spm, haha. Må vel bare venne meg litt til kulden.
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 jada. det gjør vi - bare kle godt på (men må jo ikke bli for varm heller da ,noen lag med ull er fint) inkl lue som går over ørene. Blir jo et rede nedi vogna som gir god beskyttelse.
Isabella12 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jepp, men ikke under minus 10. Og så må man selvsagt se an vind osv og sørger for varme klær/pose.
Julimams Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som ikke gjør det, men det er vel ingen grunn til å ikke det?? Her sover ungene i barnehagene ute i vogn hele ned mot -15. Da blir det vurdert å ta de inn. Kle på godt slik at bebbis ikke fryser og sett i gang. Er du bekymret så kan du jo følge med litt ekstra.. Fikk og tips fra de som jobber i barnehagen om å henge helseteppe foran, (ikke heldekkende seff, må jo ha sirkulasjon), for da blir det lunere og litt varmere.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Joda, hun sover stortsett ute i all slags vær og all slags temperatur, så lenge det ikke er under -10. I dag sover hun inne forresten, for det snør så mye ute og vi har ikke tak til å ha vogna under. Hadde vel snødd inne om hun hadde sovet ute
trebarnsmamma84 Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 ja her søv dei ute...sjelden da blir -10 grader her eg bur.så her søv han ute året rundt....når det snør har eg berre på regntrekket.så står han ute...ikkje under tak---- har på ullbody,ullstrømpis,janusdress,eller ein ulldress som svigermor har strikka...og lue og votter....nedi voksipose eller skinnpose alt etter temperaturen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå