Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet ca pris?
Julimams Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hos min koster første konsultasjon 480kr.
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ok.Det er da en grei pris Har fått time i dag.Håper det hjelper mot luftsmertene til lillegutt.Er sliten av å bære han i timesvis hver dag.Han sover nesten ikke eller.
Julimams Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Heldiggris.. Jeg må vente helt til mandag med min første tur=( Fikk han anbefalt for han var visst ekspert på bebbiser som skriker uten grunn. Håper det funker, hvis ikke så kan jeg jo utelukke at det er smerter i rygg/nakke som gjlr at hun skriker sånn...
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 og ca 300 for de neste. fikk beskjed om at det er greit med 3 beh. i første omgang for å se om det funker. Hos oss funket det, eller så var det tiden som fikk hjelp (drikk fenikkelte - det er også et bra kjærringråd)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Kiropraktoren vi var hos tok 550 kr for første konsultasjon, og 300 kr for de neste. Han mente at mellom 2-4 behandlinger burde gjøre susen. Vi tok 5 uten at det hjalp, dessverre. Var hos akupunktør på mandag, og han turte love med 99% sikkerhet at jr ville bli helt bra samme dag, og bare etter en behandling! Han er rolig fortsatt, så han må ha vært en "trollmann"! Det kostet bare 225 kr og det var ingen nåler, kun noen magnetkuler som han klistret på ham og som satt på i 24 timer. Må legge til at vi har slitt i 3 mnd nå, jr er snart 3 1/2 mnd, så det burde jo gi seg av seg selv snart også.... Gudskjelov. Lykke til jenter. Stor trøsteklem fra en som vet hva dere går igjennom!
anne* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du går til manuell terapeut så er det faktisk gratis! (manuell terapeut er oftest en fysioterapeut med 2 års etterutdannelse der de lærer å manipulere kroppen mye på samme måte som i kiropraktikk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå