Gå til innhold

Hvor reise på storbyferie i Europa med venninner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barcelona

Praha

Roma

Det er mine tre neste storbyreisemål i Europa. Har reist mest utenfor europa, så jeg har faktisk ikke vært i disse byene.

Men jeg kan anbefale:

Valencia

Amsterdam (best om våren)

Stockholm

og London er jo en slager...

Heihei!

Jeg har vært endel i europa og kan anbefale disse:

Praha (utrolig billig, masse fint krystall og en nydelig by)

Paris (sier seg vel selv, men er best her om våren)

Amsterdam

Wien

London

Valencia

Kommer jo litt ann på hva dere er ute etter egentlig.

Men for en skikkelig jente tur ville jeg kanskje gått for enten London eller Praha. Sparer mest på Praha. Czech airlines har billige billetter og der er ett norsk firma som leier ut leiligheter i sentrum til en veldig rimelig penge:)

Mine neste storby-mål er:

1. Tallin

2. Dublin

3. Praha

Men mine anbefalinger er:

1. AMSTERDAM!!!

2. Tallin

3 Paris

Var på jentetur i Amsterdam i mai, og vi var elle enige om at det var en utrolig(!!!) vellyket tur. Flott by med mange muligheter!!! Vil tilbake. Den byen er undervurdert!!

Tallin har jeg ikke vært i, men venninna mi var der nylig på jentetur, og det var sykt billig for luksushotell, SPA og 3 retters. Vil dit!!

Paris har jeg vært i sammen med kjæresten. En nydelig by. Ble veldig sjarmert av denne byen. Men kanskje bedre kjærestetur-by enn jentetur-by...

Anbefaler:

Poznan i Polen-fantastisk by med utrolige shopping og cafe muligheter:-))) Billig er det også:-)))

Reis med Wissair fra Torp for en slikk og ingenting:-)

Annonse

Annonse

Vi reiser på jentetur hvert år. Annenhvert år til utlandet. I år skal vi gå skarvarennet, tror jeg det heter.

Byene vi har hatt mest glede av å besøke er de som er litt mindre, og ikke fullstendig shoppingbyer. Kan anbefale:

Valencia

Amsterdam

Budapest

Har reist mye i Europa, men de byene fungerte for en jentegjeng.

var i barcelona i sommer med mann og baby, og dette er en by hvor det er best å dra med venninegjengen, altså! masse fine små butikker med de fineste kjolene du kan tenke deg!

fikk hverken med barnevogn eller mann inn i butikkene, så min shoppingopplevelse ble kraftig begrensa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...