Gå til innhold

Nye tanker og følelser?

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg lagt merke til at tankene har begynt å styre seg annerledes. Er jo endel hormoner i bildet så er kanskje ikke så rart. Småting som jeg ikke la merke til før som jeg nå blir FORBANNA over. Som f eks gateselgere, tiggere, fattigdom. Altså det er jo selvfølgelig ting jeg har tenkt på før. Men når jeg ser disse amnestyreklamene på tv går jeg fra å strigråte til å bli rasende på den helvetes ræva verdens politikken vi har. Og merkelig nok, ingen tør å diskutere med meg! :-P Sambo sier han er litt redd for meg om dagen. Kan da ikke skjønne det :-)

Er det fler som har ting de hisser seg spesielt opp for nå om dagen?

Jeg er av den typen som har sterke meninger, men holder de gjerne for meg selv, men nå er jeg tydeligvis ikke sånn lenger heller. Sto i kø på burgerking for å kjøpe no å drikke. Sto da 3 folk bak meg i kø som tydeligvis var på "ferie" fra nordnorge og skulle videre og slappe av på hotellet sitt. så de kan ikke ha hatt veldig hastverk.

Var stakkars ei jente på jobb som var kjempe søt, blid og veldig stresset stakkars. Disse 3 folka bak meg begynte å prate høyt om hvor mye fortere de ahdde fått service på mcdonalds. Og at det måtte da for farsken gå ann å være litt raskere!

Helt ut av det blå snudde jeg meg og sa "hold kjeft for helvete, er det så forbanna viktig med den burgeren akkurat NÅ så er det vel kanskje på tide å skaffe seg et ordentlig liv" samboeren min ble jo fullstendig paff stakkars. og han ble litt sur på meg! :-) hørte ikke noe mer fra de bak meg da. :-) må jo nesten le litt og. disse hormonene er ikke til å spøke med!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138999324-nye-tanker-og-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha....ja, jeg tror d r værst for mannen min jeg. Jeg skriker til han for alt, stakkars.

Men jeg har jo en sønn fra før og jeg merker at jeg begynner å bli en av de gale vogndamene. Jeg blir feks. ekstremt provosert av folk som stjeler plass i heisen når et senter er fullt av rulletrapper...driter i om du har stått der med vogna di og venta i 15 min på heisplass liksom...

Og busssjåfører som parkerer sååå langt unna kanten på fortauet at det er vanskelig å komme seg ut av bussen med vogn...

Det er ingen som tar hensyn til voner, de bare trenger seg frem. Her om dagen skrek jeg til mannen min at han måtte kjøre ned hele bunsjen for ingen jævler som tar hensyn til oss, så da trenger ikke vi ta hensyn heller. Stakkars, han ble litt flau.

Jeg liker de gale vogndamene og har fullforståelse for oppførselen dems:) I am now a member og crazy vogndamer 2008!!

Vel, det er jo litt på siden, men å klage over asylpolitikken i landet vårt som lite solidarisk for så å gå inn på Burgeking, en av de mest umoralske og fattigdomsskapende bedriftene i verden, er jo ikke akkurat politisk presisjon på høyt nivå.

Min kjære og jeg planla at vi skulle ha tre barn. Etter disse 11 ukene med konstant hormonske beskyldninger, innblandinger og drittslenging, tror jeg det blir med dette lille nurket. For samboeren min. Men om jeg klarer det (men det er ikke lett) og hvis jeg klarer å føde, så BØR jo han klare seg gjennom litt hormoner... Jesus christ, liksom.. Jeg blir litt irritert når han sier sånne ting, og jeg kommer ikke til å glemme det heller.

Har hatt en kjempefin dag i dag, så kommer jeg hjem og slapper av litt... Samboeren min lager seg grandis fordi jeg spiste en sen lunsj... Så legger jeg meg for å sove en time, men det var ikke nok. For når jeg ikke fant saksen for å klippe opp til min mat- så klikker det helt for meg. Katta flyr i beina mine og samboeren min spør "skal jeg hjelpe deg med noe?"... og jeg finner ikke den saksa.. for den hadde han lagt på et annet sted enn der den pleier... Da lurer jeg på om jeg bare skal sove hele dagen og stå opp den dagen jeg er klar for å føde. Ingen menneskelig kontakt- for jeg er det jæveligste jeg noen gang har møtt akkurat nå. (dette begynte i uke 2 i svangerskapet, men da tok jeg det for å være PMS... )

Jeg støtter forresten Crazy vogndamer! Jeg tar bestandig trappa og ser stygt på alle de ungdommene som står samla foran heisen for å ta en etasje opp... Håper jeg slipper det der.. da drar jeg på et kjøpesenter hvor det ikke er rulletrapper i stedet.

Ja, der bomma du litt anonym!

Jeg sitter her og tenker etter og kommer til at jeg faktisk mer stabil mentalt enn jeg kan være til vanlig, jeg. Tror det kan ha å gjøre med at jeg tenker litt anderledes. Mer fokusert på noe som er viktig i fremtiden i stedet for en masse småting som kan gjøre meg lei meg ellers. Har det liksom så fredlig inni meg:)

Annonse

Hehe. Kommer til å bli gal vogndame selv tror jeg :-) Ikke testa det ut ennå.

Kjenner at tankegangen er helt annerledes nå. Bruker mer tid på å lese politikk og nyheter nå enn noensinne. Prøver å sette meg inn i begge sidene på en sak og lære masse om ting jeg ellers ikke er opptatt av.

Det er jo bare positivt da, men samtidig så griner jeg av hotell cæsar lissom. Serien jeg HATER! :-) Idag var jeg innom glassmagasinet i oslo og en eldre dame gikk rett på meg med en full kaffe kopp. Fikk kaffe nedover jakken min. Og selvfølgelig sier jeg unnskyld, selvom det ikke var min skyld i det heletatt. Så sier denne RØYA av et naut at jeg burde ihvertfall ha vett nok til å kjøpe en ny kaffe til henne! Hold på å begynne å grine jeg. Men hun fikk ikke noe kaffe av meg! :-) hun som så en annen vei og gikk meg ned! Jeg skulle ikke sagt unnskyld engang! Skulle krevd at HUN kjøpte ny jakke til meg!

Uflaksen min henger over meg til en stadighet om dagen. Hjelpes meg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...