Gå til innhold

Sitter og ser igjennom bilder fra vi var på ullevåll og må si må glise innimellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som flere her vet var vi en laaaaaaang stund på ullevåll etter fødselen fra april til slutten av juli.

Etter hvert ble ullevåll et slags hjem.Visste hver uke hva vi fikk til middag:D Hotellrommet ble det nye huset, gressplenen over gata blei hagen.. ja høres helt fjern ut.

Men vi hadde jo også daglig underholding. Særlig av Gravide damer som gikk på tur inn på fødestuene. Kunne høre skrik langt ut i de lange nattetimer. Fra først å se de nede i korridorene med hånda på ryggen og praktisktalt vannet rennende etter.

Til neste morgen og se de neste i restauranten med de nye tilskuddene.

Husker jeg tenkte.. de vet ikke hvor heldige de er som kan ha barnet hos seg, holde, stryke, kose og være sammen..

Litt sykt og tenke på at foreldre til alvorlig syke barn blir plassert på et sted med en haug nybakte mødre..

Veit ikke hva jeg ville med dette.. Men måtte bare skrive og tenke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var bra skrevet og tenkt jeg:)

Det setter ting i perspektiv hos oss som er så heldige som du sier å få være der med våre små med en gang. Det er lett å ta forgitt:(

Jeg kjenner ikke din historie men håper ting er bedre hos deg nå:)

Skrevet

kjenner meg litt igjen. Spesielt å ligge 1,5 uker på føden før faktisk babisen kom - fikk meg utallige fødsler (andres) og det var ikke akkurat et godt klima å skulle slappe av i.

Etterpå var det å ligge pal på et rom uten annet en besøk fra babyen innimellom. (jeg var veldig syk m/komplikasjoner)

Spesielt å høre folk som var ganske så friske klage over å måtte være der i hele 5 dager! (var på sh i 4 uker jeg).

Alt går bra nå (ihverfall med den lille)! (men det blir med den ene)

Skrevet

jeg husker deg godt lilo. som en av de første i mai klubben som fikk baby. husker også innlegget etter ca. 3 uker der det stod hva som hadde skjedd. tenkte så masse på deg.

det er så bra at ting gikk fint med dere alle.

Skrevet

Godt og høre.. :)

Håper alt er bra hos dere også:)

Skrevet

Shnuppa..... Jeg var der ikke like lenge som dere, men en ting er sikkert, er veldig enig med deg, at det å bli plassert rundt de som får barnet med seg osv, er litt rart.. Husker jeg satt nesten hver dag med en tåre i øyne fordi jeg så alle andre som kom med en beby trillende, og der satt vi, med et alvorlig sykt barn liggende vekk fra oss... Det var grusomt.

Og de gravide som kom vaggende rundt og inn på føden, du så de hadde vondt, hehe, stakkar.........

Skrevet

hehe.. merkelig greier ja..

Nesten glad jeg slapp køsystemet dems:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...