håperpå Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei alle dere=) Vi er endelig godtatt for prøverørsbehandling! Grugleder meg til det hele.... Håper virkelig dette er noe som kan oppylle vår største ønske her i verden! Meeen.... Det jeg tenker mest på er denne sædprøven som skal leveres.... Mannen min syns det er kjempevanskelig å få det til i en kopp liksom, har vært på klinikken 2 ganger hvor han rett og slett ikke har fått til å levere=(( Dette er virkelig ikke noe problem ellers liksom=) Har bestemt oss for å ligge på hotell i nærheten av klinikken så han kan ta den der før vi reiser til klinikken , men nå klarer jeg ikke tenke på annet enn om han ikke skal få det til, og jeg ligger å tar ut egg. Hva skjer da???? Er såå nervøs.......
MK73 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Så lenge prøven er tatt innenfor den siste timen, dere har den i et glass fra klinikken og dere holder den varm, så tillater mange klinikker at man "gjør jobben" hjemme. (Vi gjorde det tre ganger på Ullevål.) Uansett skal den leveres før du havner inn til uttak. Den må nok uansett leveres i en "kopp", men det er for de fleste lettere å gjøre det et annet sted enn på klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå