Cat.68 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det hadde vært flott. Flere som er enige eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 29. oktober 2008 #2 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja så lenge vi holder oss unna smileys og meterlange signaturer med bilde av alle ungene. Foreslår i samme slengen bedre søkefunksjon, for den er no' dritt. Alle andre forum har jo søkefunksjoner med flere valgalternativer, det hadde virkelig vært noe. Og så et symbol som viser at man har post selv om man ikke er inne på "din egen side", slik at man slipper å gå inn hele tiden og sjekke hvis man venter på en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enig med deg sauen! Aktive linker, redigeringsmuligheter, å at man får vite om man har fått post uten å gå på "din side" høres bra ut Men ikke smilyer og andre muligheter på nickene/signaturene enn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 13. november 2008 #4 Del Skrevet 13. november 2008 dytter denne, nå som modde er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blirjegsnartmamma Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, dette vil vi ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Del Skrevet 21. november 2008 På en måte så er jeg uenig i at man skal kunne redigere egne innlegg. Man bør stå for det man skriver. Men det er jo fint og kunne rette vis man har skriveleifer. Så en tidsbegrensing på redigering hadde vært fint. Noe ala vg debatt. Der har man 2 min på og endre innlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 21. november 2008 #7 Del Skrevet 21. november 2008 Og der er jeg faktisk helt enig med anonym. Kjedelig at man skal kunne gjøre om på sine egne mening hvis man får litt pes. Da hadde det ikke blitt mye liv her inne. Men 2 min til å rette opp de verste skriveleifene og plusse på det man kom på idet en trykket lagre hadde vært supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå