Gå til innhold

Kavat vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår kan gå snart og da er det jo på tide å investere i sko. Har sett at Kavat-skoene har stor åpning, slik at man slipper å presse den lille, myke foten ned i dem. Synes de ser gode ut! Noen som har erfaring med hvordan de fungerer i praksis på en liten fot? Ellers noen andre tips om vintersko til ettåringer?

Skrevet

Vi har de skinnskoene til Kavat uten for, dvs sikkert si høstskoene. De er kjempegode! Ett-åringen digger dem, gode å gå i - og ikke minst er de veldig lette å ta på. Stooor åpning.

I motsetning til vinterskoa hun har fra Viking. Sliter skikkelig med å få dem på. Neste gang skal jeg være mer bevisst på dette når jeg kjøper sko (var første vinterskoa som ble handla inn i år...)

Skrevet

Vi har skoene med for og er veldig fornøyde. Godt kjøp!

Skrevet

vi har ei høy og tynn jente, og ble anbefalt disse i skoforretningen, men de er for store og klumpete til henne ( de er i riktig str. fikk veldig god hjelp) hun går vanligvis godt i alle sko og tøfler, men i disse liker hun seg ikke, og har problemer med å reise seg når hun faller. angrer på at jeg ikke kjøpte nettop en tynnere modell som sitter fastere rundt ankelen. hun er 1 år.

Skrevet

Har ikke erfaring med disse støvlene. Men synes ofte det er slik med støvler og sko til de minste, at de som er lette å få på - dvs stor åpning - lett faller av. De krabber og kryper mye selv om de kan gå.

Vi har kjøpt viking vinterstøvler til vår gutt på 1,5 år. De har borrelås og åpningen blir ganske romslig og de er greie å få på. De er lette og sitter veldig godt på foten.

Skrevet

Her har hun både høstsko og vinterstøvletter fra Kavat.

Er veldig fornøyd med høstskoene -har brukt dem masse og har

opplevd at de harfalt av en eneste gang.. (Og da var hun er rabiat

kålmark som vred seg i alle retninger for å komme ut av setet

på handlevogna, så tror skoen hang seg opp i vogna på en måte..)

Støvlettene er helforet, men de er store og tunge, så vi bruker

dem kun til 'pent' -dersom du googler 'Kavat Flinga' og bilder,

så er det de støvlene på det første bildet hun har. Gode, varme,

lette og ta på.. men store og tunge..

Skrevet

HI her. Kjempefint at så mange har delt sine erfaringer med meg om Kavat-sko før jeg eventuelt går til innkjøp av dem! Det at de er romslige og dermed muligens lett kan falle av når ungene krabber, var noe jeg ikke hadde tenkt på. For øvrig har jeg jo også løftet de vinterfôrede skoene selv og syntes at de var litt tunge. Hmmm, får vurdere det nøye! Tusen takk, alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...