Alenemamma :) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Sitter nå her med papiret som jeg skal ta med til legen i morgen, der står det Personopplysinger Mitt nav og sønnen min sitt nav og fødselsdato og så står det en tom boks med "Mulig far (etternavn, Fornavn) "Fylles ut bare ved henvendelse til mulig far" Skal jeg skrive far sitt navn der?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Knøtteliten;-) Nei,du skal ikke skrive noe der. Lykke til idag da;-) p.s la meg høre hvordan det gikk da?;-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 La være å være spes hjelpsom med opplysninger når situasjonen er som den er. Bare gjør som du får beskjed om, og bit tenna sammen. Følelsen er grusom, jeg vet det. Har selv sittet der med det brevet i kassa, selv etter både far og hans familie har vært på barselbesøk og kjøpt gaver. Men men, sånn er livet. Noen ting må man bare bite i seg. Masse lykke til!
Alenemamma :) Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk:D Det gjikk kjempebra Kunne velge mellom å ta blodprøve eller spyttprøve og jeg tok seff spyttprøve:D Så da var vi endelig ferdig med dette tullet, så da gjennstår det bare å få resultate
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hey!! Vi har akkurat tatt en sånn DNA-test og så lurte jeg på om noen av dere vet hvor lang tid det tar før svaret kommer...og om det kommer hjem til oss, til legen eller til NAV??? Takk takk;)
Alenemamma :) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 jeg var å tok dna test 29 oktober, fristen var før 5november, vet ikke når og om bf har vært men har ikkje fått noe svar enda!! synest det går veldigt treigt!! har en liten smule misstanke om at han ikke har møtt opp!!! Har lest her inne at det tar fra 2- 4 uker, Det kommer hjem i posten din
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Heia! Vi tok dna test den 10 november..og den 26 november fikk jeg svaret hjem til meg. Syns det gikk veldig fort..da jeg har hørt så mange historier om dette.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 vi fikk svar etter ca to uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå