Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 når er dette vanlig at barna begynner med? mini på 23mnd er blitt helt rå på dette! later som h*n plukker opp en ting fra bordet å sier: jeg har et stort sverd! eller vil du ha litt kake? veldig opptatt av karius og baktus, og ser tannbørsten komme over alt! utbryter å lekeplassen: Å nei! børsten, BØRSTEN!!!( er ikke redd, bare leker at den er der og later som h*n er karius eller baktus og vil at vi skal være med å leke) om natta særlig så ligger h*n å snakker med et troll som h*n mener h*n ser, og en drage som h*n mener er venner med trollet og heksa!?! igår lukket h*n opp ytterdøra å sa: hei drage! kom inn! vil du ha kjeks? synes dette er litt tidlig? er det flere på samme alder som holder på med dette? h*n er veldig opptatt av sabeltann, hakkebakkeskogen, kardemommeby,karius og baktus og bukkene bruse, så regner medf han har plukket opp det meste derfra....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 jeg vil si at han er normal eg. jenten min holdt på sånn lenge før hun ble 2 år iallfall..
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 hehehe, sånn holder jenta mi på orså - snakker og leker med ALT! I går hadde hun en lang samtale med lasagnen vi spiste til middag... helt herlig å høre på! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå