Nullenusken Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er ingen ekspert på el-tester.... Og nå har jeg klart å surre i hodet mitt, slik at jeg har holdt el-testene i urinen i 5 sekunder istedenfor 15, for grav-testen er jo 5 sekunder!!! Kan jeg ha fått negativt resultat pga dette og gått glipp av el? Det står jo i bruksanvisningen at det skal blinke feilmelding ved for lite eller for mye urin...... Blir testene negative igjen etter el forresten? Jeg er i dag på 14, og bruker å være temmelig regelmessig på det, men da jeg tok test i dag (med 15 sekunder) var den negativ!!!!! Bare håper sååå intenst nå at el er forsinket pga pergoen jeg har gått på denne måneden, og at jeg ikke har gått glipp av den pga tabben min!!! Vi skal hvertfall ha sex hver dag nå... Begynte i går med deg da jeg ikke hadde fått positiv test ennå da.... Noen som kan gi meg noen svar her??? Er temmelig fortvilet pga dette........
My_my Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hei du! Jeg er heller ingen ekspert på EL-tester, men jeg tror at så lenge det begynner å blinke i testvinduet og du får et resultat, så har den virket rett. Også tror jeg at testene blir negative igjen etter EL, ja.. Selv er jeg nå på dag 20 og har fremdelse ikke funnet EL. Så jeg lurer på hvor lenge jeg skal fortsette å teste. Men som du sier så kan det vel være at syklusen blir forskjøvet pga pergoen... Det er neimen ikke enkelt dette her styret. Begynner å bli temmelig fortvilet selv, jeg! Hvor lenge har du vært "prøver"? Klem
Nullenusken Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Jeg er nå 28pp.... Gyn har bekreftet at jeg har normal el, men har fått pergo for å få fart på ting.... Jeg tror virkelig vi har mistet el denne måneden og begynner å bli dypt deprimert pga dette, for har jobbet så intenst for at alt skulle være perfekt denne gangen!
My_my Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Huff, jeg skjønner frustrasjonen din! Men om du har hatt sex i dagene før eller etter EL, skal det jo i teorien kunne gå an. Disse svømmerne kan jo overleve ganske lenge da! Ikke mist motet, det kommer nok til å ordne seg for deg:) Lykke til iallefall!
Lis@mor Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Hei. jeg vil bare si at jeg får litt forsinket el når jeg går på pergo. jeg har også el av meg selv. Lykke til. det kan godt være at el er rett rundt hjørnet.
bsbd Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hei hei, forstår godt din frustrasjon. Jeg brukte hele september på x-antall eggløsningstester, deriblant fra ClearBlue på å finne eggløsning. Like skuffet hver gang jeg testet! Tenkte at det nesten ikke var noe poeng i å ha samleie da det var null tegn på eggløsning. Samtidig gikk jeg på enkel kur med pergotime.. Mens uteble og jeg ble altså gravid selv om Clearblue ikke fant eggløsning!!!!! Så mitt råd er, drit i testene og heller lytt til kroppens symptomer på eggløsning. Iallefall om testing blir ekstra belastning for deg hver dag. ( og dyrt) Er nå 7+2 uker på vei. Ønsker deg all lykke til!! Plutselig så sitter den der!!
Nullenusken Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ååå, nå er jeg glad! Fikk helt sjokk istad jeg, da jeg plutselig fikk positiv el-test! Jippi! Og så er det positiv grav-test om 2 uker, ikke sant? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå