mamma og godguttene Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Han klør så veldig, spesielt i nakken og på begge sidene av magen. Han har ingen utslett, men han klør seg både rød og blå visst han går uten klær, særlig på magen. Dette begynner å bli ganske så slitsomt siden han våkner hver natt og klør og klør. Vi bruker kun neutral vaskemiddel, han har middtrekk på senga og sengetøyet. Begynner å bli noe rådville her, så tips til hva vi kan gjøre eller hva det kan være mottas med stor takk :-)
Snupi27 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 dere bruker neutral vaske og skyllemiddel? vi har en gutt i bhg som gjør akkurat det samme. får han egg og melk så klør han seg ihjel nesten. han var hos legen og fikk bekreftet at han var veldig allergisk mot de tingene.. kanskje sønnen din oxo er allergisk mot noe?
mamma og godguttene Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, vi bruker kun neutral. Han ble prikktestet for de mest vanlige allergiene i sommer, og alt slo negativt ut, men han hadde litt utslag på laktoseint. Syns bare det er så rart at han ikke har et eneste utslett!?
Snupi27 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 han jeg snakker om har heller ingen tegn som utslett osv.. kanskje dere kan teste når han er litt eldre? jeg trodde ikke de testet når de var så små jeg..
mamma og godguttene Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg får høre med elegen, for jeg trodde heller ikke de testet før de var over året, men det var visst bare blodprøve tetene som ikke skulle tas før, prikktestene var det visst ikke noe "aldersgrense" for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå