LivetErEnLek Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Lille på 5 uker er så fryktelig tett i nesa og vi har selvsagt ikke saltvannsdråper i huset. Kan man lage dette selv og i så fall hvordan? Blir fryktelig takknemmelig om noen kan svar og redde natta for oss her....
wireless wife Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Nei. Det du får kjøpe er fysiologisk saltvann
LivetErEnLek Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Skjønner. Regnet nesten med det, men var jo lov å håpe. Blir en natt med lille bunnet opp i sjalet her da, eneste måten hun får sove når hun er så tett i nesa stakkars liten. Vi får dele natta mellom oss, så det blir litt søvn på oss voksene også.. Men takk for svaret :-)
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jo det kan du. 1 strøken spiseskje vanlig bordsalt i 1 liter lunkent vann Fikk høre dette rådet selv på apoteket engang da jeg spurte fordi jeg hater vanlig nesespray og bruker kun salt vannsdråper.
pea-in-the-pod Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det kan du Følg oppskriften over!
LivetErEnLek Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat, der kan du se :-)))) Da prøver vi det tenker jeg. Tuuuusen takk
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 http://www.lekegrinda.com/kjerringrad.shtml Her er også en link om at det funker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå