ubuntu Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har flyttet lillegutt på eget rom, han har vært veldig var på lyder og våknet en del på natta. Han har vært vant til å ligge på sida av meg, og jeg har nok vært ganske snar med å putte i smokken når han har våknet, og han har da sovnet igjen. ( drikker bare mme og vente seg selv av nattmat for ca en måned siden). La meg på nyrommet sammen med han for at overgangen ikke skulle bli så stor. Er sikker på at han har begynt å gråte minst ti ganger pr natt de siste nettene, og blitt stille med en gang jeg putter inn smokken. Ser ikke for meg hvordan det skal gå å legge meg på rommet ved siden av..bare løping fram og tilbake, og en unge som blir sint for at jeg er for treig.. Hvordan har dere andre gjort dette? tips?
kitty08 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 er nok bare positivt at du er litt treig så lærer han å roe seg selv. et tips kan være å telle til 200 når han våkner, så ser du om han roer seg, eller om du må inn med smokken. ofte roer hun seg her. det er jo fint om man slipper for mye smokkeløping . lykke til! vi la jenta på eget rom når hun var rundt 5, men måtte ha henne inne på vårt rom pga besøk denne uken, og det var pyton! våknet stadig vekk av lydene (både hun og jeg). Du skal se at dere sover mye bedre begge to med litt avstand. Jeg må også gå et stykke for å putte i smokk, men det går som regel greit .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå